عکس؛ مالک پاریسن ژرمن با دشداشه در قطر

عکس؛ مالک پاریسن ژرمن با دشداشه در قطر

پایگاه خبری فوتبالی - ناصر الخلیفی، مالک قطری پاریسن ژرمن، در مدت اخیر به قطر رفته است تا تعطیلات خود را در آنجا بگذراند چرا که فصل باشگاهی در فوتبال اروپا به پایان رسیده است و در حال حاضر فرصتی وجود دارد تا مدیران باشگاه ها هم مثل مربی ها و بازیکنان به تعطیلات بروند.

به گزارش فوتبالی، مالک قطری پاری سن ژرمن هم از این فرصت استفاده کرده است و به قطر رفته است. او در تصویری که به تازگی از او منتشر شده است، در قطر لباس محلی یا همان دشداشه را بر تن کرده است.

ناصر الخلیفی در تابستان گذشته به خاطر جذب همزمان راموس و لیونل مسی به شدت مورد توجه قرار گرفت. او در ماه های اخیر هم به خاطر بحث ها و حرف و حدیث هایی که اطراف تمدید قرارداد کیلیان امباپه وجود داشته است، دوباره مورد توجه قرار گرفت و بر سر زبان ها افتاد. او در نهایت موفق شد قرارداد کیلیان امباپه را تمدید کند و دستمزد بالا و اختیارات زیادی به او بدهد.

باید دید که فعالیت های ناصر الخلیفی با پی اس جی در تابستان پیش‌رو به چه شکل خواهد بود. در حال حاضر خیلی ها منتظر هستند تا ببینند سرمربی بعدی پاریسن ژرمن چه کسی خواهد بود چرا که پوچتینو برکنار شده است.

1470