حجازی: یکسری‌ها خودشان را می‌کشند تا یک نفر را محبوب کنند/ دخترم بیمار بود، سیم کارت را نذر بیماران سرطانی کردیم

حجازی: یکسری‌ها خودشان را می‌کشند تا یک نفر را محبوب کنند/ دخترم بیمار بود، سیم کارت را نذر بیماران سرطانی کردیم

پایگاه خبری فوتبالی- آتیلا حجازی نسبت به حواشی اخیر واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، فرزند ناصر حجازی در گفت و گو با فوتبالی در خصوص شایعات به وجود آمده در خصوص فروش سیم کارت پدرش گفت: نمی دانم چرا فروش سیم کارت پدرم که جزئی از اموال شخصی ایشان بود این قدر باعث حسادت یکسری آدم کوته فکر و کوته نظر شده است. من می‌دانم یکسری از این دوستان که همه می پ‌دانند به چه کسی وصل هستند خیلی دوست دارند و تلاش کردند طی این مدت در مورد ناصر حجازی و خانواده او نظر دهند. این قدر این حاشیه سازان پیش پا افتاده هستند و شخصیت‌شان مشخص است که من ترجیح می‌دهم جواب آن ها را ندهم ولی به خاطر روشن شدن اذهان عمومی اطلاع می‌دهم که دخترم چند ماهی است که درگیر بیماری است و مادرم با تصمیم خودش گفت حالا که از این سیم کارت استفاده نمی‌کنیم آن را بفروشیم و قسمتی از آن را به نیت سلامتی دخترم نذر کودکان سرطانی کنیم.

وی در ادامه تشریح کرد: به خاطر همین مساله من در اینستاگرامم اعلام کردم و در حالی که فکرش را نمی‌کردم این قدر استقبال شود، سیم کارت را یکی از دوستانم خریداری کرد که حتی با وجود اعلام ما مبنی بر فروش یک میلیاردی سیم کارت، این دوست ما ترجیح داد با مبلغ بالاتری این سیم کارت را خریداری کند. برایم جالب است کسی که این سیم کارت را از ما خریداری کرده کوچک ترین تفحص یا سوالی  در خصوص این مساله از ما ندارد ولی یک مشت آدمی که اصلا به آن ها ربطی ندارد در مورد سیم کارت پدر من کاسه داغ تر از آش شده اند. 

حجازی در ادامه گفت: باید بگویم قسمتی از این سیم کارت را ما قرار بود صرف بیماران سرطانی کنیم و از این پول، کم تر از یک چهارم از طرف خریدار فعلا پرداخت شده و ایشون هم دوست نداشت هیچ اسمی از او برده شود و قصد ما خیر است و کاری به مردم نداریم.

از این مبلغ که کم تر از یک چهارم آن پرداخت شده دقیقا همه آن صرف کودکان سرطانی شده و تمام فاکتورهای آن موجود است و لزومی ندارد که من و خانواده‌ام برای جلب نظر مردم یکسری چیزها را بخواهیم انتشار دهیم. من می‌دانم، خانواده‌ام می‌دانند و شخصی که این سیم کارت را خریده است. می دانم که برای یکسری از روی حسادت خیلی سخت است که این اتفاق افتاده و هنوز به مرده حجازی هم حسادت می کنند. وقتی یکسری صحبت‌ها را می‌بینم خنده ام می‌گیرد، نمی دانم به این ها چه ربطی دارد که در مورد زندگی یک نفر دخالت کنند.

حجازی در ادامه افزود: در مورد جشن هم باید بگویم یکی از دوستان من که علاقمند به استقلال بودند برای جشن قهرمانی در آنالیا از من خواستند یکسری از اشخاص را برای این جشن دعوت کنم که من هم برای چندین و چند نفر پیغام دادم به مهدی رحمتی، سهراب بختیاری زاده، محمد نوازی و بیژن طاهری پیام دادم و آن ها را برای این جشن دعوت کردم و تصمیم گرفتیم که از خانواده پورحیدری هم تقدیر کنیم که یکسری از دوستان به دلیل مشغله کاری نتوانستند بیایند. نیت، کاملا خیر بوده و این که می‌گویند لوگوی استقلال را در یک برند دلالی مسکن در ترکیه گذاشتید اصلا چنین چیزی نیست. شرکت،یک شرکت هلدینگ در کشور ترکیه است و ثبت قانونی شده و مجوز دارد و خود آقای نوری فر را هم ما دعوت کردیم که بیایند اما چون پیغام ما را دیر دیده بودند، فقط تلفنی صحبت کردند. حتی همین الان من با هیات مدیره استقلال صحبت کردم و گفتم اگر مدیریت باشگاه استقلال قبول کند این جشن را هم ما می توانیم در تهران برگزار کنیم که این توافق هم انجام گرفت که هر زمانی ما به ایران آمدیم به باشگاه برویم و در خصوص این جشن صحبت کنیم. این که ایشان یک هزارم درصد بخواهند به دنبال استفاده از لوگوی استقلال باشند اصلا صحت ندارد و زاییده تخیلات یکسری آدم مریض است. ایشان خنده اش گرفته بود و می گفت بیزینس من سال هاست در کشورهای اروپایی است و نیازی به استفاده از لوگو استقلال نداشتم و فقط به عنوان یک عاشق استقلال برای قهرمانی این تیم جشن گرفتم. به کوری چشم خیلی‌ها اگر بشود در تهران هم با توافق باشگاه این جشن برگزار می‌شود اما حتی‌الامکان این جشن با حضور خانوادگی استقلالی‌ها انجام خواهد گرفت. 

حجازی در انتها اضافه کرد: من ۸ سال است در ترکیه زندگی می‌کنم و بدون حاشیه زندگی‌ می‌کنیم در حالی که ساده ترین زندگی را داریم. خوشبختانه پیغام های خیلی مثبتی هم از این جشن داشتیم و به این آدم ها می گویم چه بخواهید و چه نخواهید ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال است، چه قبولش نداشته باشید، بالا بروید و پایین بیایید ناصر حجازی و منصور پورحیدری اسطوره‌های استقلال هستند و برای هواداران محبوب هستند. حالا بعضی‌ها خودشان را بکشند و بخواهند یک نفر را اسطوره کنند، نمی شود که به زور در دل مردم آن‌ها را گذاشت.

7777