عکس؛ مسی در مراسم ازدواج جوردی آلبا

عکس؛ مسی در مراسم ازدواج جوردی آلبا

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی که این روزها در حال لذت بردن تعطیلاتش در اسپانیاست، به همراه خانواده اش به شهر سویا سفر کرد تا در مراسم ازدواج جوردی آلبا هم تیمی سابقش در بارسلونا شرکت کند.

به گزارش فوتبالی، جوردی آلبا پس از مدتها با نامزدش روماری ونتورا ازدواج کرد که این مراسم در شهر سویا برگزار شد. بسیاری از هم تیمی ها و دوستان آلبا خودشان را برای حضور در مراسم به آندلوس رساندند که مسی یکی از حاضران در مراسم بود. لئو چند روز پیش به اسپانیا سفر کرده بود تا پیش از شروع پیش فصل با پی اس جی ، تعطیلاتش را به نحو احسن استفاده کند.

ستاره آرژانتینی به همراه همسرش آنتونلا و سه فرزندش به سویا سفر کرده است. سسک فابرگاس ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و بارسلونا یکی دیگر از مدعوین سرشناس مراسم ازدواج آلبا بوده است.

مسی در حالی که لبخند به لبش داشت، با هوادارانی که در اطراف محوطه مراسم حضور داشتند، عکس گرفت. لئو پس از فصلی کابوس وار در پی اس جی انگیزه بالایی برای فصل آینده دارد چرا که  می خواهد فصل بسیار بهتری را داشته باشد. لئو حالا با محیط باشگاه پی اس جی و جو لیگ فرانسه کاملا آشنا شده است و به نظر می رسد که همین مسئله برای کسب موفقیت های بیشتر به سودش باشد.

4125