توافق پی‌اس‌جی با بهترین هافبک لیگ پرتغال

توافق پی‌اس‌جی با بهترین هافبک لیگ پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن در آستانه خرید یک هافبک جدید قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، ویتینا پرتغالی که در پورتو توپ می زند، راهی پی اس جی خواهد شد چرا که تیم فرانسوی تصمیم گرفته است که رقم فسخ قرارداد وی را بپردازد. لوئیز کمپوس مدیر ورزشی پی اس جی برای این انتقال با ژرژ مندس ایجنت سرشناس پرتغالی به توافق رسیده است و بدین ترتیب پی اس جی مبلغ 40 میلیونی فسخ قرارداد این بازیکن را می پردازد. مبلغ جذب ویتینا در سه قسط پرداخته خواهد شد و مدت این قرارداد پنج ساله خواهد بود.

ویتینیا اولین خرید دوران کمپوس به شمار می رود. البته پی اس جی چند هفته پیش قرارداد قرضی نونو مندس را به حالت قطعی در آورده بود.  کمپوس به خوبی بازیکن پورتو را می شناسد چرا که این بازیکن، عنوان بهترین هافبک فصل گذشته فوتبال پرتغال را کسب کرده بود.

ویتینا هر چند که جثه بزرگی ندارد، به خوبی در میانه زمین حکمرانی می کند و توانسته قهرمان لیگ پرتغال شود. سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو روی توانایی های این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده بود و حالا این بازیکن را راهی پی اس جی خواهد شد. با حضور ویتینا وابستگی پاریسی ها به وراتی نیز کاهش پیدا خواهد کرد و دست مربی بعدی این تیم برای تصمیم گیری در میانه زمین باز می شود.

4125