نظر ماجدی در مورد افزایش سهمیه صعود از لیگ یک

نظر ماجدی در مورد افزایش سهمیه صعود از لیگ یک

پایگاه خبری فوتبالی - میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال می گوید در خصوص افزایش سهمیه صعود از لیگ یک به لیگ برتر باید کار کارشناسی صورت گیرد.

به گزارش فوتبالی، او در برنامه فوتبال یک پیرامون اینکه خیلی ها معتقدند سهمیه صعود به لیگ برتر از لیگ یک خیلی کم است و این موجب می شود خیلی از تیم ها که شانس صعود را از دست می دهند در هفته های پایانی بی انگیزه شوند؛ گفت: من هم در لیگ یک بازی کرده ام و هم مدیریت بنابراین این لیگ را به خوبی می شناسم. لیگ یک لیگ بازیکن ساز و استعداد پرور است اما متاسفانه باید بگویم نگاه لیگ برتر به لیگ یک سرایت کرده است. برای افزایش سهمیه صعود از لیگ یک به لیگ برتر باید کار کارشناسی صورت گیرد و اگر تصمیم جدیدی در این باره اتخاذ شود باید طی یک برنامه دو ساله صورت گیرد. شما دیدید در فصلی که گذشت حتی برخی از تیم های حاضر در لیگ برتر برای برگزاری مسابقه زمین نداشتند و مدام از شهری به شهر دیگری می رفتند. این اصلا خوب نیست و در لیگ یک نکته مهم باید بهبود وضعیت زیر ساخت ها و پیدا کردن شرایط حضور در لیگ برتر باشد.

میرشاد ماجدی ادامه داد: در لیگ یک باید هدف ما جذب استعدادها و پرورش آنها باشد. از همه مهم‌تر باید در زمینه ایجاد امکانات سخت افزاری و نرم افزاری گام های مهمی برداریم. در این صورت می‌توان طی یک برنامه کارشناسی برای افزایش سهمیه صعود از لیگ یک به لیگ برتر برنامه ریزی کرد. اینکه سهمیه صعود از لیگ یک به لیگ برتر به 2.5 تیم یا سه تیم افزایش پیدا کند. از سویی این موضوع باید برای ما مهم باشد که لیگ برتر را با 16 تیم دنبال کنیم یا 18 تیم. همه این ها منوط به برنامه ریزی و انجام کار کارشناسی است.

1470