دو روایت درباره رقم قرارداد یحیی گل‌محمدی

دو روایت درباره رقم قرارداد یحیی گل‌محمدی

پایگاه خبری فوتبالی- دریافتی روزانه یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس چقدر است؟

به گزارش فوتبالی، یکی از مهم‌ترین خبرهای مربوط به پرسپولیس، میزان قرارداد سرمربی این تیم است، کسی که در مسیر ششمین قهرمانی متوالی قرمزها موفق نبود اما مورد حمایت باشگاه قرار گرفت. 

طی چند روز اخیر شایعه‌ای مطرح شده بود که رقم قرارداد یحیی گل‌محمدی برای دو فصل آینده 40 میلیارد تومان است، رقمی که توسط درویش در یک برنامه تلویزیونی تایید شد.

درویش در این باره گفت:"این رقم قراردادش نیست ولی شاید همین حدود باشد. شاید کمی کمتر از این مقدار باشد، ولی این موضوع ربطی به رقم قرارداد ندارد چون گل‌محمدی خودش اعلام کرد حاضر است بدون اینکه مبلغی بگیرد از باشگاه جدا شود."

 طبق محاسبه‌ای که روزنامه جام جم انجام داده و مبلغ 38 میلیارد تومان را به عنوان دستمزد یحیی در نظر گرفته در دو فصل روزانه 52 میلیون تومان دستمزد بگیرد تا به نوبه خودش یکی از رکوردداران فصل جدید باشد.

با توجه به همین محاسبه سرمربی قرمزها ساعتی 2 میلیون و 160 هزار تومان یا بهتر بگوییم دقیقه‌ای 36 هزار تومان دریافت خواهد کرد، این رقم وقتی عجیب‌تر می‌شود که بدانید یحیی گل‌محمدی در دو فصل آتی، نهایتا هر سال ۴۰ بازی هدایت پرسپولیس را عهده‌دار خواهد بود و برای هر بازی سرمربی‌گری نیم میلیارد به جیب خواهد زد.

روایت دیگر از قرارداد یحیی

در حالی که صحبتهای درویش درباره قرارداد یحیی، حسابی سر و صدا کرده، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که رقم مطرح شده، مربوط به قراردا سه ساله و نه دوساله یحیی گل‌محمدی است.

روزنامه خبرورزشی هم امروز در گزارشی به جزئیات قرارداد یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس اشاره کرده که بر اساس آن، این قرارداد برای سه سال تنظیم شده است.

آنطور که این روزنامه نوشته، قرارداد یحیی گل‌محمدی در سال گذشته (لیگ بیست و یکم) مبلغ 10 میلیارد تومان بوده است، این قرارداد در سال دوم (لیگ بیست و دوم و فصل آینده) به 12 میلیارد تومان خواهد رسید. همچنین قرارداد سال سوم (لیگ بیست و سوم) در صورت ادامه همکاری با یحیی گل‌محمدی مبلغ 14 میلیارد تومان خواهد شد.

 یحیی گل محمدی در صورت قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب 3 میلیارد تومان، 2 میلیارد تومان و 5 میلیارد تومان پاداش دریافت می‌کند.

باید منتظر ماند و دید واکنش یحیی گل‌محمدی به انتشار دستمزدش توسط مدیرعامل پرسپولیس چه خواهد بود.

7655