مورد عجیب شجاعی؛ تنها باقیمانده نسل 2007

مورد عجیب شجاعی؛ تنها باقیمانده نسل 2007

پایگاه خبری فوتبالی- با خداحافظی سیدجلال حسینی از مستطیل سبز به عنوان بازیکن، تنها یک نفر از تیمی که در جام ملتهای آسیا در سال 2007 حضور داشت، کماکان به عنوان بازیکن به کارش ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیروز در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که سیدجلال حسینی، فصل آینده به عنوان مربی به کارش در این تیم ادامه خواهد داد. ادعایی که اگر صحت داشته باشد، به معنای پایان دوران حضور سیدجلال حسینی در مستطیل سبز به عنوان بازیکن است.

اتفاق جالب درباره این خبر، همزمان شدن آن با انتشار خبری درباره تصمیم مسعود شجاعی مبنی بر ادامه فوتبالش است تا آنطور که روزنامه فرهیختگان نوشته، او تنها بازیکنی از تیم ملی سال 2007 باشد که هنوز از فوتبال خداحافظی نکرده است.

بیایید اسامی بازیکنانی که در آن تورنمنت حضور داشتند را با هم مرور کنیم:

حسن رودباریان، سیدمهدی رحمتی، وحید طالب‌لو، سیدجلال حسینی، حسین کعبی، هادی عقیلی، محمد نصرتی، مهدی مهدوی‌کیا، امیرحسین صادقی، رحمان رضایی، آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی، فریدون زندی، جواد نکونام، علی کریمی، ایمان مبعلی، رسول خطیبی، وحید هاشمیان، مهرزاد معدنچی، رضا عنایتی، جواد کاظمیان، مهدی رجب‌زاده و ابراهیم صادقی

از این جمع، عنایتی و رحمتی و نکونام به عنوان سرمربی در لیگ برتر مشغول به کار هستند. ابراهیم صادقی که سابقه سرمربیگری سایپا را دارد، دستیار محمد ربیعی در مس رفسنجان است، وحید هاشمیان مربی تیم ملی است و مهدی مهدوی‌کیا هم سرمربی تیم امید محسوب می‌شود

1984