گواردیولا پس از زنبورها جديدترين مشتری ستاره آلمانی هافنهایم

گواردیولا پس از زنبورها جديدترين مشتری ستاره آلمانی هافنهایم

پایگاه خبری فوتبالی - به دنبال بروسیا دورتموند، این بار مدیران و مسئولان باشگاه انگلیسی منچستر سیتی نیز خواهان جذب و به خدمت گرفتن دیوید رائوم به عنوان ستاره تیم آلمانی هافنهایم شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، پیشرفت دیوید رائوم، مدافع - هافبک سمت چپ باشگاه هافنهایم و تیم ملی آلمان با سرعت نسبتا زیاد و بالایی دنبال می‌شود و به پیش می‌رود. بعد از سپری کردن فصلی بسیار خوب و موفق در ترکیب تیم فوتبال باشگاه هافنهایم آلمان در مسابقات این فصل بوندس‌لیگای یک کشور آلمان، خبر از علاقه و اشتیاق مدیران و مسئولان باشگاه زردپوشان بروسیا دورتموند آلمان به دیوید رائوم، مدافع - هافبک سمت چپ تیم هافنهایم از سوی خبرنگاران نشریات آلمانی در گزارش‌های متعددی انتشار یافت؛ اما این انتقال در حال حاضر برای سران و مقامات زنبورهای وستفالنی از نظر مالی و به لحاظ اقتصادی قابل انجام و امکان‌پذیر نیست و اکنون بعد از درخشش این مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال آلمان در رقابت‌های ملی در چهارچوب مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، وب‌سایت معتبر ترانسفر مارکت از علاقه و تمایل نسبتا جدی پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی و موفق و سرشناس باشگاه انگلیسی منچستر سیتی به این بازیکن جنگنده و ملی‌پوش آلمانی خبر و اطلاع می‌دهد. آن هم در شرایطی که ارزش انجام این انتقال با مبلغی معادل با رقم بیست میلیون یورو تخمین زده و برآورد شده است. 

حال باید منتظر ماند و دید سرانجام برنده و پیروز نهایی در انجام این نقل و انتقال و معامله سودآور، سران و مسئولان باشگاه زردپوش بروسیا دورتموند آلمان خواهند بود یا پپ گواردیولا و مقامات و مدیران باشگاه منچستر سیتی انگلستان این ستاره کنونی ژرمن‌ها را به خدمت گرفته و به اختیار تیم خود برای شرکت و حضوری قدرتمند در مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال جزیره و رقابت با رقبا و حریفان پر قدرتی هم‌چون لیورپول و چلسی و... در خواهند آورد.

9404