فوری؛ توافق لیورپول با فروش ستاره خود به بایرن مونیخ

فوری؛ توافق لیورپول با فروش ستاره خود به بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در نهایت پیشنهاد 35 میلیون پوندی بایرن مونیخ را برای سادیو مانه قبول کرد تا این مهاجم 30 ساله فصل آینده در آلیانز آرنا توپ بزند. 

به گزارش فوتبالی، از ماه‌ پیش صحبت‌های زیادی مبنی بر خروج سادیو مانه از آنفیلد به گوش می‌رسید و این ستاره سنگالی چند بار در مقابل خبرنگاران تایید کرد که دوست دارد فوتبالش را در خارج از انگلستان ادامه دهد. بایرن مونیخ که این روزها با روبرت لواندوفسکی درگیری شدیدی پیدا کرده، از فرصت استفاده و برای خرید سادیو مانه اقدام کرد. 

به نقل از اسکای اسپورتس، باواریایی‌ها در ابتدا دو پیشنهاد برای لیورپول فرستادند که با مخالفت سران این باشگاه روبرو شدند. مدیران لیورپول 41.5 میلیون پوند برای مانه می‌خواستند و در نهایت بایرن مونیخ با 35 میلیون پوند او را خریداری کرد. قهرمان یک دهه اخیر بوندس لیگا اول 27.5 میلیون پوند به لیورپول پرداخت خواهد کرد و در ادامه برطبق بازی‌های سادیو مانه، 5 میلیون دیگر به لیورپول خواهند داد. 2.5 میلیون پوند دیگر نیز به قهرمانی‌های تیمی و عناوین فردی مربوط خواهد شد. 

مانه یکی از ارکان اصلی تیم یورگن کلوپ در شش فصل اخیر بوده است. او با لیورپول به قهرمانی لیگ برتر، قهرمانی چمپیونزلیگ و همچنین جام حذفی دست یافته است. 

4416