پروژه سوپرلیگ هنوز زنده است

پروژه سوپرلیگ هنوز زنده است

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید هنوز معتقد است که پروژه سوپرلیگ از بین نرفته و در حال آماده سازی آن هستند. 

به گزارش فوتبالی، سال پیش به یک باره فلورنتینو پرز و آنیلی دنیای فوتبال را با خبر پروژه سوپرلیگ متعجب کردند. در آن زمان قرار بود تیم‌های برتر اروپایی همچون بارسلونا، رئال مادرید، یوونتوس، میلان، اینتر، آرسنال، چلسی، لیورپول، منچستریونایتد، منچسترسیتی در قالب یک تورنمنت با یک دیگر به رقابت بپردازند و در واقع دیگر چیزی به اسم لیگ قهرمانان اروپا وجود نداشته باشد. اما به خاطر اعتراضات شدید هواداران فوتبال به این موضوع، مدیران باشگاه‌ها از موضع خود عقب نشینی کردند و از سوپرلیگ کنار کشیدند. 

پرز در گفت و گویی با ال چیرینگیتو درباره سوپرلیگ گفت: "نه این پروژه هنوز نمرده است. قرار است دادگاه لوکزامبورگ به این موضوع رسیدگی کند و فکر کنم به زودی خبرهایی بشنویم. معتقدیم که ما حق داریم به همراه دیگر تیم‌های اروپایی، یک تورنمنت جداگانه برای خود طراحی کنیم."

پرز در ادامه راجع به هالند گفت: "نخریدن هالند؟ ما کریم بنزما که بهترین مهاجم نوک جهان است را در اختیار داریم. قرار نبود هالند را بیاوریم و نیمکت نشینش کنیم."                                                                   

4416