ادعای رسانه ‌های ترکیه/ پیشنهاد تراکتور به سرمربی سابق گالاتاسرای

ادعای رسانه ‌های ترکیه/ پیشنهاد تراکتور به سرمربی سابق گالاتاسرای

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی نامدار ترک پیشنهاد تراکتور را برای هدایت این تیم نپذیرفت.

به گزارش فوتبالی، تراکتور با ارطغرول ساغلام برای دومین بار طی پنج سال گذشته از سقوط نجات پیدا کرد و موفق شد در لیگ برتر ماندنی شود، در حالی‌که به نظر می‌رسید این مربی ترکیه‌ای بعد از تکرار کار قبلی‌اش در شرایطی سخت‌تر، مدیران تراکتور را برای ادامه همکاری متقاعد کرده باشد این اتفاق اما رخ نداد تا پرشورها مثل چند فصل اخیر دوباره وارد چالش انتخاب سرمربی شوند.

بعد از مطرح شدن اسامی بسیار، امروز یک رسانه ترکیه  به نام " آژانس اسپور" خبر داد باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با ساغلام سراغ یکی دیگر از مربیان ترکیه به نام حمزه اوغلو رفته و پیشنهاد هدایت تراکتور را به او داده اند.

این مربی سرشناس اهل ترکیه که سابقه هدایت گالاتاسرای و قهرمانی با این تیم را در لیگ ترکیه در کارنامه دارد پس از بررسی شرایط و پیشنهاد تراکتور حاضر به قبول هدایت این تیم نشده است.

مالک باشگاه تراکتورسازی پس از دریافت پاسخ منفی حمزه اوغلو برای فصل جدید به دنبال جدب یک چهره نام‌آشنا دیگر این بار در فوتبال روسیه است. قربان بردی‌اف  که دو بار به عنوان مربی فاتح لیگ روسیه شده و حالا در 69 سالگی به سر می برد مذاکراتی با این باشگاه داشته و به نظر می رسد هفته آینده رسما به عنوان سرمربی تراکتور معرفی شود.

7655