سکوت ستاره بایرن مونیخ درباره پیوستنش به بارسلونا

سکوت ستاره بایرن مونیخ درباره پیوستنش به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ، علیرغم قولش به خبرنگاران در تاریخ 9 خرداد، هیچ خبر جدیدی درباره آینده‌اش در باواریا نداد. 

به گزارش فوتبالی، در روز سی‌ام ماه می 2022، لواندوفسکی ستاره 33 ساله بایرن مونیخ تایید کرد که پس از پایان یافتن بازی‌های ملی، درباره آینده‌اش با خبرنگاران صحبت خواهد کرد. تیم ملی لهستان در روز سه شنبه‌ آخرین بازی خود را در لیگ ملت‌های اروپا مقابل بلژیک انجام داد، اما لواندوفسکی پس از پایان بازی به مایورکا سفر کرد تا تعطیلاتش را در آن جا بگذراند. 

به نقل از سایت مارکا، لواندوفسکی بارها اعلام کرده که دیگر نمی‌خواهد لباس بایرن مونیخ را بپوشد و دلیل آن را بی احترامی مدیران این باشگاه به او در 3 الی 4 ماه اخیر عنوان کرد. گفته‌های او در محافل عمومی، خشم مدیران بایرن را برانگیخته و آن‌ها نمی‌خواهند لواندوفسکی به هرقیمتی جدا شود. ستاره سابق بروسیا دورتموند پس از رسیدنش به شهر مایورکا به خبرنگاران گفت: "قول دادم که بعد از بازی مقابل بلژیک راجع به آینده‌ام حرف بزنم. خواهش می‌کنم درک کنید که الان زمان مناسبی برای حرف زدن نیست و نمی‌توانم چیزی بگویم." 

علیرغم علاقه شدید بارسلونا به او، حسن صالح‌حمیدزیچ مدیرفنی باواریایی‌ها تاکید کرده که لواندوفسکی فصل دیگر نیز در آلیانز آرنا بازی خواهد کرد. 

4416