واکنش ستاره سابق شیاطین‌سرخ به صحبت‌های اخیر پوگبا درباره مورینیو

واکنش ستاره سابق شیاطین‌سرخ به صحبت‌های اخیر پوگبا درباره مورینیو

پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت شیاطین سرخ و سه‌شیرها در رابطه با صحبت‌های اخیر پوگبا پیرامون مورینیو در زمان حضورش در اولدترافورد واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، پل پوگبا اخیرا در مصاحبه‌ای درباره مشکلات خود با ژوزه مورینیو در زمان حضور هر دوی آن‌ها در باشگاه منچستر یونایتد انگلیس صحبت‌هایی را مطرح کرده که باید منتظر واکنش اهالی فوتبال جزیره خصوصا پیشکسوتان شیاطین سرخ شهر منچستر به این صحبت‌های ستاره فرانسوی باشیم. در یکی از نخستین واکنش‌ها، گری نویل، مدافع - هافبک سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستر یونایتد در رابطه با این اظهارات پوگبا صحبت کرده و می‌گوید: "اگر بخواهم با شما صادق باشم، من از صحبت‌های پوگبا ناراحت نیستم. من فکر می‌کنم وقتی بازیکنی از تیم رفت، می‌تواند هر چه می‌خواهد بگوید و مشکلی نیست؛ اما فکر نمی‌کنم که او در مدت زمان شش سال گذشته عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته باشد. فکر نمی‌کنم که باشگاه منچستر یونایتد با داشتن او عملکرد خوبی از خود نشان داده باشد یا به خوبی با او رفتار کرده باشد. این همکاری و مشارکتی بوده است که از سمت هر دو طرف شکست خورده است؛ بنابراین این چیزی است که شما باید در مورد آن حرف بزنید."

پیشکسوت منچستر یونایتد و کارشناس ورزشی و برنامه‌های فوتبالی شبکه‌های تلویزیونی انگلستان در ادامه صحبت‌های خود در این رابطه چنین می‌گوید: "وقتی بازیکنی بعد از شش سال تیم را ترک می‌کند، با توجه به پولی که خرج شده است و چیزهای کمی که به دست آمده است، هیچ برنده‌ای وجود ندارد. بازیکن با نارضایتی از باشگاه می‌رود و باشگاه هم از بازیکن ناراضی است. این مساله مزه بدی در دهان باقی می‌گذارد؛ زیرا این دومین باری است که این اتفاق در مورد این بازیکن می‌افتد."

9404