رونمایی درویش از مدافع چپ پرسپولیس در لیگ بیست و دوم

رونمایی درویش از مدافع چپ پرسپولیس در لیگ بیست و دوم

پایگاه خبری فوتبالی- تکلیف پست دفاع چپ قرمزها در لیگ بیست و دوم چه خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، یکی از ابهامات ترکیب پرسپولیس در فصل آینده پست مدافع چپ است که پس از جدایی سعید آقایی و علی شجاعی از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی گمانه زنی ‌های زیادی درباره آن شکل گرفته است.

در حالی که مدیران پرسپولیس پیگیر جذب امید نورافکن و انتقال او از سپاهان به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی بودند اما با توجه به اینکه این بازیکن یکسال دیگر با طلایی پوشان اصفهان قرارداد دارد این انتقال انجام نشد تا همچنان این ابهام وجود داشته باشد که چه کسی قرار است جایگزین سعید آقایی و علی شجاعی شود.

رضا درویش که در برنامه ورزشگاه حضور پیدا کرده بود در واکنش به این موضوع که برنامه کادرفنی برای مدافع چپ چه خواهد بود گفت "وحید امیری انتخاب اول یحیی گل‌محمدی برای این پست خواهد بود و قرار است از او در این بخش استفاده شود."

درویش در ادامه گفت: "در دفاع چپ احمدی را گرفتیم بازیکن تیم ملی امید است ان‌شاءالله وحید امیری را هم داریم که به احتمال خیلی زیاد در هفته اول یا دوم لیگ به ترکیب تیم برگردد. او خیلی مصمم است تمریناتش را هر روز به خوبی انجام می‌دهد. دکتر پیگیر است تا او را به شرایط آمادگی برساند.

 اگر قرار باشد در همه پست‌ها بازیکن شاخص بگیریم پس بازیکنانی که در تیم حضور دارند و سال‌ها تیم را قهرمان کردند چه می‌شوند؟ ضمن اینکه بازیکنان جوان و آینده‌داری هم داریم.یقیناً گل‌محمدی این را در ذهنش دارد که از توان جوان‌ها حداکثر بهره را ببرد تا به ترکیبی که در ذهنش است برسد."

پیش از این باشگاه پرسپولیس برای مدافع چپ روی میلاد زکی‌پور مدافع چپ سابق استقلال و فصل گذشته گل‌گهر نظر مثبتی داشت اما مخالفت جدی هواداران پرسپولیس و عدم توافق مالی با او جذب این بازیکن را منتفی کرد.

آنچه مشخص است، گل‌محمدی قصد دارد به دلیل ترافیک در خط هافبک، از وحید امیری به صورت کامل در پست مدافع چپ استفاده کند و او را برای فصل آینده به صورت رسمی، تبدیل به مدافع چپ کند.

7655