سفر مالدینی به اسپانیا برای راضی کردن بازیکن رئال‌مادرید

سفر مالدینی به اسپانیا برای راضی کردن بازیکن رئال‌مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - از روسونری خبر می‌رسد که پائولو مالدینی برای راضی کردن هافبک اسپانیایی به ترک رئال مادرید و پیوستن به میلان و یک ماموریت 'تئو استایل' دیگر به مایورکا سفر کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کوریره دلو اسپورت چاپ رم پایتخت ایتالیا، مارکو آسنسیو، هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا هنوز قراردادش را با مدیران باشگاه رئال مادرید اسپانیا تمدید نکرده است؛ قراردادی که در ژوئن سال 2023 میلادی یعنی در پایان فصل پیش روی با کهکشانی‌ها به پایان می‌رسد.

بنابراین رئال مادرید اسپانیا باید برای از دست ندادن رایگان بازی‌ساز ارزشمند و جوان اسپانیایی تیم خود پیش از پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی تصمیم‌گیری کند.

همان‌طور که خبرنگار نشریه کوریره دلو اسپورت ایتالیا تاکید می‌کند، مارکو آسنسیو ممکن است نه فقط به دلیل مسائل اقتصادی درخواست ترک رئال مادرید را اعلام کند، بلکه او تضمینی می‌خواهد که بتواند در تیم کارلو آنچلوتی فرصت بازی بیشتری داشته باشد.

مدیریت باشگاه آث میلان ایتالیا از مدت‌ها قبل به جذب این بازیکن اسپانیایی علاقه‌مند است اما تیم‌های دیگری همانند یوونتوس ایتالیا، منچستر یونایتد و آرسنال انگلستان نیز در این رقابت حضور دارند. البته برای کسب موفقیت در این ماجرا، دو تیم سری آ یعنی میلان و یوونتوس به دلیل حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده، شانس بیشتری نسبت به دو تیم لیگ برتری انگلیسی برای به خدمت گرفتن این بازیکن رئالی‌ها دارند.

پائولو مالدینی، مدیر فنی باشگاه آث میلان ایتالیا پیش از این برای شروع مذاکرات با کارلو آنچلوتی صحبت‌های لازم را انجام داده و آماده است تا برای دیدار با مارکو آسنسیو به مایورکای اسپانیا سفر کند.

مایورکا زادگاه مارکو آسنسیو می‌باشد و پائولو مالدینی به مانند انتقال تئو هرناندز، مدافع - هافبک ملی‌پوش و فرانسوی خود در سال 2019 میلادی قصد دارد شخصا به این سفر برود تا این بازیکن اسپانیایی را برای پیوستن به میلان راضی کند.

لازم به ذکر است که رقم درخواستی مدیران باشگاه رئال مادرید برای فروش مارکو آسنسیو حداکثر حدود سی میلیون یورو برآورد شده است.

9404