واکنش سرمربی سنگال به احتمال انتقال مانه از لیورپول به بایرن‌مونیخ

واکنش سرمربی سنگال به احتمال انتقال مانه از لیورپول به بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - هنوز مشخص نیست که آیا مدیران بایرن مونیخ و لیورپول بر سر انتقال سادیو مانه با یکدیگر به توافق خواهند رسید یا خیر؛ اما آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی فوتبال سنگال امیدوار است که شاگردش به تیم قهرمان لیگ آلمان بپیوندد.

سادیو مانه هنوز تا سال 2023 میلادی با مديران باشگاه انگلیسی لیورپول قرارداد دارد؛ اما خداحافظی در فصل تابستان امسال واقعی به نظر می‌رسد. طبق گزارش رسانه‌ها، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ علاقه‌مند به جذب این بازیکن ملی‌پوش سی ساله سنگالی با 89 مسابقه ملی و سی و یک گل زده است و گفته می‌شود که دو پیشنهاد نیز ارائه کرده است. آلیو سیسه که در ماه فوریه با سنگال قهرمان جام ملت‌های آفریقا شد، از انتقال سادیو مانه به باشگاه بایرن مونیخ آلمان استقبال می‌کند و در این زمینه چنین می‌گوید: "برای من، بایرن مونیخ باشگاهی خواهد بود که او در آن احساس راحتی می‌کند. فوتبال با پرس و آن هم با یک مربی آلمانی، سادیو در سالزبورگ اتریش رشد کرد. از این رو بازی در آلمان برای او آشنا است."

طبق گزارش‌های متعدد اخیر که در رسانه‌های انگلیسی منتشر شده است، مدیریت باشگاه انگلیسی لیورپول مبلغی در حدود رقم 46.8 میلیون یورو برای انتقال مهاجم ملی‌پوش و سنگالی تیم خود در نظر دارد.

9404