واکنش جالب وکیل دو ستاره باواریایی‌ها به شایعه خروج هر دو مهره از مونیخ

واکنش جالب وکیل دو ستاره باواریایی‌ها به شایعه خروج هر دو مهره از مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - اریک ماکسیم چوپوموتینگ و مارسل سابیتزر به تازگی با جدایی از بایرن مونیخ در ارتباط بودند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، راجر ویتمن، مشاور و مدیر برنامه‌های مارسل سابیتزر، ملی‌پوش اتریشی و اریک ماکسیم چوپوموتینگ به گزارش‌هایی که در ارتباط با خروج این دو بازیکن از مونیخ منتشر می‌شوند، پاسخ می‌دهد.

وضعیت اریک ماکسیم چوپوموتینگ سی و سه ساله و مارسل سابیتزر بیست و هشت ساله دو بازیکن بایرن متفاوت است. بنا بر آخرین گزارش‌ها، هر دو بازیکن با خروج از مونیخ در ارتباط هستند. برای راجر ویتمن که نماینده و مدیر برنامه‌های این دو بازیکن بایرن مونیخ است، این مورد یک مسأله و مشکل نیست. او در مورد چوپوموتینگ می‌گوید: "این گزارش‌ها دور از ذهن است. دلیلی برای گفتن یا نوشتن این مطالب وجود ندارد. او در بایرن مونیخ می‌ماند."

راجر ویتمن هم‌چنین جدایی مارسل سابیتزر را تکذیب و لین چنین بازگو می‌کند که این هافبک ملی‌پوش و اتریشی باواریایی‌ها زیر نظر یولیان ناگلزمان به کار خود ادامه می‌دهد. البته در حال حاضر، راجر ویتمن ممکن است گمانه‌زنی‌ها در مورد اریک ماکسیم چوپوموتینگ و مارسل سابیتزر را آرام و تکذیب کند ولی در صورت ارائه و دریافت پیشنهاد مناسب برای خرید این دو بازیکن، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ مایل به انجام گفت‌وگو و مذاکرات خواهد بود.

9404