رد پیشنهاد دو تیم انگلیسی توسط دو گزینه مدنظر میلان از لیل و بروژ

رد پیشنهاد دو تیم انگلیسی توسط دو گزینه مدنظر میلان از لیل و بروژ

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که ارائه پیشنهادات سنگین با رقم‌های بالا از سوی مقامات یکی دو تیم انگلیسی، موجب بروز اختلالاتی در روند انتقال اسون بوتمان از لیل به جمع یاران روسونری شده که ظاهرا این موضوع با اصرار خود بازیکن برای حضور در سن سیرو کمرنگ شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان، اسون بوتمان و شارل دکتلار، بازیکنان تیم‌های لیل فرانسه و کلوب بروژ بلژیک برای پیوستن به باشگاه ایتالیایی آث میلان کاملا مصمم هستند و هر دو بازیکن این موضوع را با رد آخرین پیشنهادهای سایر مشتریان خود از جمله تیم‌های نیوکاسل یونایتد و لستر سیتی از انگلستان نشان دادند.

مدیریت روسونری به دنبال جذب و به خدمت گرفتن یک مدافع میانی و یک هافبک هجومی جدید می‌باشد و از مدت‌ها قبل با مدیر برنامه‌های هر دوی این بازیکنان در تماس بوده است. ایجنت و مدیر برنامه‌های اسون بوتمان در همان ماه فوریه با سران و نمایندگان باشگاه آث میلان به توافق رسید اما روسونری و لیل هنوز بر سر برچسب قیمتی روی این بازیکن به توافق نهایی نرسیده‌اند.

پیشنهاد مدیران و سران آث میلان برای اسون بوتمان مبلغی به ارزش رقم سی میلیون یورو بوده است؛ اما تمایل مقامات متمول باشگاه نیوکاسل یونایتد از پریمیر لیگ انگلستان باعث شد تا مدیران و مسئولان باشگاه فرانسوی لیل به طمع برای به دست آوردن درآمد و مبلغ بیشتر از باشگاه انگلیسی بیفتند و در این مسیر سوءاستفاده‌هایی انجام بدهند.

این در شرایطی است که مقامات و سران متمول باشگاه انگلیسی نیوکاسل یونایتد هیچ مشکلی با رقم مورد درخواست مدیران و مسئولان تیم فرانسوی لیل ندارند اما خود بازیکن حاضر به قبول این انتقال نیست؛ بنابراین مدیریت باشگاه سفید و سیاه‌پوشان نیوکاسل یونایتد انگلیس یک اولتیماتوم به مدیر برنامه‌های اسون بوتمان ارسال کرده است که اگر طی چند روز آینده پیشنهاد آن‌ها را قبول نکند، به سراغ جایگزینان و اهداف دیگری خواهند رفت.

در رابطه با شارل دکتلار نیز وضعیت مشابهی وجود دارد و این ستاره بلژیکی پیشنهاد به مبلغ سی و پنج میلیون یورویی مقامات باشگاه انگلیسی لستر سیتی را که مورد قبول مدیران و مسئولان باشگاه بلژیکی کلوب بروژ هم بوده است را رد کرده و تنها به پیوستن و حضور در آث میلان فکر می‌کند.

در پایان این گزارش نیز خبرنگار نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت بر این موضوع تاکید می‌کند که مدیریت باشگاه آث میلان آماده است تا پیشنهادی افزایش یافته به ارزش تقریبی رقم چهل میلیون یورو برای قطعی کردن این انتقال به بلژیک ارسال کند.

9404