انتقاد اسطوره هلندی از مسی: او اصلاً جنگجو نیست

انتقاد اسطوره هلندی از مسی: او اصلاً جنگجو نیست

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو فن باستن اسطوره هلندی دنیای فوتبال به انتقاد از شخصیت لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی بدون شک یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. او به همراه بارسلونا به عناوین فردی و تیمی بسیاری رسید و توانست خودش را به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ ثابت کند. او در حال حاضر با 7 جایزه توپ طلا در این زمینه رکورددار است و نزدیک‌ترین رقیب به او یعنی کریستیانو رونالدو با 5 توپ طلا در رده دوم قرار دارد. 

به نقل از مارکا، با این وجود مارکو فن باستن مهاجم سابق آث میلان او را جزو سه بازیکن برتر تاریخ نمی‌داند. او به فرانس فوتبال گفت: "پله، دیگو مارادونا و یوهان کرویف بهترین بازیکنان تاریخ هستند. وقتی بچه بودم می‌خواستم شبیه کرویف شوم. او دوست من بود و دلتنگش هستم. پله و مارادونا نیز بی نظیر بودند. مسی نمی‌تواند بالاتر از این 3 نفر در لیست قرار بگیرد."

"مسی بازیکن خیلی خوبی است، اما مارادونا در یک تیم شخصیت محکم‌تری داشت. مسی کسی نیست که خودش را در خط اول جنگ قرار دهد و تیم را فرماندهی کند. نباید کریستیانو رونالدو، میشل پلاتینی و همچنین زین الدین زیدان را فراموش کرد. آن‌ها نیز بازیکنان خارق العاده‌ای هستند."

4416