رسمی؛ همکاری دوباره ستاره سابق شیاطین سرخ با آقای خاص

رسمی؛ همکاری دوباره ستاره سابق شیاطین سرخ با آقای خاص

پایگاه خبری فوتبالی - نمانیا ماتیچ هافبک صربستانی منچستریونایتد با اتمام قراردادش به صورت رایگان به رم پیوست تا برای بار سوم دوباره با ژوزه مورینیو همکاری کند. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد ماتیچ با منچستریونایتد در پایان ماه ژوئن به اتمام می‌رسد و چند ماه پیش نیز مدیران شیاطین سرخ اعلام کردند که ماتیچ با پایان قراردادش، از الدترافورد خارج خواهد شد. رم و ژوزه مورینیو مشتری اصلی این هافبک تنومند 33 ساله بوده‌اند و حالا خود ماتیچ آماده رویارویی با یک چالش جدید در ایتالیاست. 

به نقل از سایت گل، ماتیچ در تابستان 2017 از چلسی به من یونایتد پیوست. در قرارداد او بندی مربوط به تمدید نیز وجود داشت، اما او تصمیم گرفت تا در باشگاه جدید به فوتبالش ادامه دهد. گفته می‌شود قرارداد ماتیچ با جالوروسی یک ساله به همراه بند تمدید قرارداد 12 ماهه خواهد بود و این بند به شرطی اجرا خواهد شد که دو طرف مایل به ادامه همکاری با یک دیگر باشند. 

ماتیچ درباره این انتقال گفت: "من خیلی خوشحال و مفتخرم که به چنین باشگاهی پیوسته‌ام و بی صبرانه منتظر شروع فصل هستم. رم باشگاه بزرگ با هواداران و مربی فوق العاده‌ای است. همه ژوزه مورینیو را می‌شناسند. امیدوارم که همکاری دوباره ما به فتح جام‌ها ختم شود."

4416