اظهار نظر جالب پرز راجع به نیامدن امباپه به رئال مادرید

اظهار نظر جالب پرز راجع به نیامدن امباپه به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید اذعان کرد که این امباپه، آن امباپه‌ای نبود که او می‌خواست به سانتیاگو برنابئو بیاورد.

به گزارش فوتبالی، در ابتدای این ماه، کیلیان امباپه بالاخره تصمیم نهایی خود را گرفت و قرارداد خود را با پاریسن ژرمن تا سال 2025 تمدید کرد. در حالی که بسیاری فکر می‌کردند که او با رئال مادرید تمام کرده، اما پیشنهاد سرسام آور الخلیفی در لحظات آخر باعث شد تا نظر امباپه عوض شود و قهرمان جام جهانی 2018 در پارک دو پرنس به کارش ادامه خواهد داد. پرز از چند ماه قبل مطمئن بود که امباپه فصل آینده در سانتیاگو برنابئو توپ خواهد زد، اما در آخر از ناصر الخلیفی شکست خورد. 

به نقل از مارکا، پرز به ال چیرینگیتو گفت: "رویای او بازی کردن در رئال مادرید بود و ما می‌خواستیم در ماه آگوست به او کمک کنیم، اما آن‌ها اجازه خروج به او ندادند. امباپه همیشه می‌گفت که می‌خواهد برای رئال مادرید بازی کند. این امباپه‌ای نیست که من می‌خواستم به رئال مادرید بیاورم. او تغییر کرده و اگر ببینید حتی به رویایش نیز اهمیتی نداد. به کیلیان چیزهای دیگر پیشنهاد دادند و او را تحت فشار گذاشتند. هیچ کس بالاتر از رئال مادرید نیست. او بازیکن خوبی است و می‌تواند بیشتر از سایرین جام برنده شود، اما فوتبال یک ورزش تیمی است و ما ارزش‌هایی داریم که هیچ وقت تغییر نخواهند کرد."

"آن امباپه‌ای که می‌خواست به رئال مادرید بیاید، این امباپه نیست. ترجیح می‌دهم این امباپه در پاریسن ژرمن بماند. من آن امباپه‌ای را می‌خواهم که آرزوی بازی کردن در لباس رئال را داشته باشد."

4416