نفت مسجدسلیمان؛ رکورددار باخت‌های متوالی/ جنگ اعصاب سرمربیان با مدیران باشگاه!

نفت مسجدسلیمان؛ رکورددار باخت‌های متوالی/ جنگ اعصاب سرمربیان با مدیران باشگاه!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر بیست و یکم روزهای سخت و تلخ زیادی را سپری کرد و با 7 شکست متوالی رکورد‌دار بود اما در نهایت در لیگ برتر ماندگار شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، تیم نفت مسجدسلیمان این فصل هم روی آرامش به خود ندید و درگیر حواشی مختلفی بود. نیمکت سرمربیگری نفت مسجدسلیمان هم مثل شهرخودرو سه بار دست به دست شد. نفتی ها فصل را با فراز کمالوند شروع کردند اما در نهایت این مربی خیلی زود عطای کار را در این تیم لیگ برتری به لقایش بخشید و از نفت جدا شد. 

بعد از او محمود فکری به نفت مسجدسلیمان آمد و فکری هم مثل کمالوند وعده داد که با حمایت همه مسئولان و مدیران باشگاه و هواداران تیم را در لیگ برتر حفظ کند اما نفت با فکری هم نتیجه نگرفت. جالب‌تر اینکه فکری با مدیران باشگاه نیز دچار چالش شدیدی شد و حتی بعد از باخت به شهرخودرو به مدیران باشگاهش کنایه زد که مستحق شکست سنگین‌تری بوده زیرا این تیم از سوی مدیران باشگاه حمایت نمی‌شود. در نهایت هم بعد از باخت به پرسپولیس فکری صحبت های تندی علیه باشگاه انجام داد.

همکاری نفت مسجدسلیمان با فکری در نهایت در فروردین 1401 به پایان رسید تا هدایت این تیم فوتبال به سومین سرمربی برسد. رضا مهاجری جانشین فکری شد. آن هم در حالیکه نفت مسجدسلیمان با 7 باخت متوالی رکورددار شکست متوالی در لیگ برتر بیست و یکم شد. از هفته سیزدهم تا نوزدهم نفت مسجدسلیمان حتی یک امتیاز هم نگرفت تا این تیم خطر سقوط را احساس کند.

مهاجری در نهایت توانست تیم نفت را در لیگ برتر حفظ کند اما وضعیت این باشگاه هنوز سامان نیافته است. باشگاهی که حتی در مقعطی برخی از لیدرهایش به رختکن رفتند و با بازیکنانش درگیر شدند. باشگاهی که سرمربی و مدیرانش حداقل در این فصل همدل و همراه یکدیگر نبودند چنین شرایطی برایش رقم خورد و در نهایت با 3 برد  و 13 تساوی  در این فصل در لیگ برتر ماندگار شد. 

نفت مسجدسلیمان هواداران عاشق و مخلصی دارد که موفقیت‌‌های تیم شهرشان آنها را خوشحال می‌کند اما این هواداران در فصل گذشته روزهای سختی را تجربه کردند و فقط در زمان قطعی شدن بقایشان در لیگ برتر از ته دل خندیدند. هوادارانی که یک فصل بخاطر کرونا از روی بام‌های خانه‌های اطراف ورزشگاه یواشکی بازی تیم‌محبوب‌شان را می‌دیدند. مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان اگر واقعا خدمت به مردم شهرشان برایشان مهم است از هم اکنون باید دست به کار شوند نه اینکه مثل یکی دو فصل گذشته در دقیقه 90 تیم را آماده حضور در لیگ برتر کنند. نفت مسجدسلیمان فصل گذشته برای استفاده از بازیکنان جدیدش به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی با مشکلات زیادی مواجه شد.

هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه نیز در 20 خرداد برای دومین بار از سمتش در این باشگاه خداحافظی کرده و به نظر می‌رسد سریال تلخ پیش فصل برای نفت مسجدسلیمان در حال کلید خوردن است. 

1470