با وجود پیشنهاد سپاهان؛ منشا در مس می‌ماند

با وجود پیشنهاد سپاهان؛ منشا در مس می‌ماند

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم نیجریه‌ای مس رفسنجان احتمالا قراردادش با این باشگاه را تمدید می‌کند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه مس رفسنجان که سال گذشته نقل و انتقالات پر سر و صدا و موفقی داشت، در حال حاضر هنوز از خریدها و خروجی‌های خود رونمایی نکرده، اما گفته می‌شود محمد ربیعی در حال تدارک یک تیم مدعی برای فصل آینده است تا بتوانند رتبه بهتری از فصل اخیر کسب کنند و همچنین به دنبال تمدید قرارداد بازیکنانی مثل گادوین منشا است.

مس رفسنجان با اینکه فعلا نام هیچ بازیکن و خریدی را رسانه‌ای نکرده، اما گفته می‌شود در سکوت در حال توافق با بازیکنان مدنظر ربیعی است و قصد دارد به یک‌باره از خریدهایش رونمایی کند.

باشگاه مس رفسنجان که دومین سال حضورش در لیگ برتر را پشت سر گذاشت، در حالی فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده که خیال آنها بابت ادامه کار با تعداد زیادی از ستاره‌هایش راحت است چراکه فصل گذشته قرارداد دو ساله با آنها بسته‌اند ولی در این بین قصد دارد نفراتی مثل گادوین منشا را هم حفظ کند.

گادوین منشا که سال گذشته از گل‌گهر سیرجان به مس رفسنجان پیوست و توانست ۱۴ گل در این تیم به ثمر رساند و بهترین گلزن لیگ برتر لقب بگیرد، هم‌اکنون در نیجریه حضور دارد، اما به احتمال فراوان پس از بازگشت به ایران پای میز مذاکره با مسی‌ها می‌نشیند تا قراردادش را تمدید کند.

با وجود اینکه گفته می‌شود منشا در لیست خرید باشگاه سپاهان هم قرار دارد، اما مس رفسنجان امیدوار است به همکاری با این مهاجم نیجریه‌ای ادامه بدهد و گلزن خود را حفظ کند.

1470