عکس؛ وقتی اینیستا بین 5 بازیکن ایتالیایی گرفتار شد

عکس؛ وقتی اینیستا بین 5 بازیکن ایتالیایی گرفتار شد

پایگاه خبری فوتبالی - ده سال پیش در چنین روز هایی رقابت های یورو 2012 به طور مشترک در دو کشور اوکراین و لهستان در حال برگزاری بود؛ رقابت هایی که خاطرات زیادی را از آن در ذهن هواداران فوتبال باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی، در دور گروهی آن بازی ها، تیم ملی اسپانیا و ایتالیا در یک گروه بودند و به مصاف هم رفتند که آن بازی در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. اما آن بازی یک صحنه معروف داشت که همچنان پس از 10 سال در یاد ها مانده است و در رسانه ها و شبکه های اجتماعی هر از گاهی از آن یاد می شود.

آندرس اینیستا که در آن سال ها روی فرم بود و دوران خوبی داشت، در بازی مقابل ایتالیا هم خوش درخشید و روی یک صحنه بازیکنان ایتالیا برای مهار او مجبور شدند پنج نفری دور او حلقه بزنند تا تمام راه ها و مسیر های حرکتی او را ببندند و در نهایت کیه لینی توپ او را زد. در این صحنه می بینیم که کیه لینی، کریستین ماجیو، مارکیزیو و بونوچی دور اینیستا حلقه زده اند و در نهایت کیه لینی توپ او را می زند.

اسپانیا و ایتالیا در فینال آن رقابت ها هم با هم روبرو شدند که در نهایت اسپانیا با نتیجه 4 بر 0 به پیروزی رسید و قهرمان شد.

1470