حامد لک و سکوت مطلق پس از جدایی از پرسپولیس

حامد لک و سکوت مطلق پس از جدایی از پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان دو فصل اخیر پرسپولیس پس از جدایی از این تیم بدون سر و صدا در حال انتخاب باشگاه آینده‌اش است.

به گزارش فوتبالی، حامد لک پس از دو سال حضور در پرسپولیس و شرایط خوبی که در این تیم سپری کرد و به قهرمانی در لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان آسیا هم رسید، در پایان سال دوم و با وجود یک‌فصل باقی مانده از قراردادش تصمیم گرفت خیلی زود قراردادش با سرخ‌پوشان را فسخ کند تا تیم جدیدی را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کند.

فسخ قرارداد حامد لک با پرسپولیس در شرایطی اتفاق افتاد که او کمتر از ۳۰ دقیقه در این باشگاه حضور یافت و سریعا کارهای جدایی‌اش را طی صحبت و توافق با مدیران پرسپولیس انجام داد، اما یک مسئله مهم پس از خبر جدایی او اتفاق افتاد.

این دروازه‌بان که پس از نخستین سال حضورش در پرسپولیس و افتخاراتی که همراه با این تیم سپری کرده بود، هیچ صحبتی با رسانه‌ها انجام نمی‌داد، در پایان دومین فصل هم همین رویه را پیش گرفت و در زمان ورود و خروج از باشگاه گفت‌وگویی با خبرنگاران انجام نداد و اکنون نیز فقط تصاویر تمرینات اختصاصی خود را در صفحات مجازی‌اش منتشر می‌کند.

با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس چهار روز قبل ضمن تشکر از زحمات حامد لک برای سرخ‌پوشان، جدایی او را علنی کرده بود، اما گفته می‌شود تا ۷۲ ساعت پس از انتشار آن پوستر توسط رسانه پرسپولیس، رضایت‌نامه این دروازه‌بان صادر نشده بود و یحیی گل‌محمدی از این اقدام رضایت نداشت، اما هرچه بود لک توانست جدایی خود را رسمی کند تا خیلی راحت سراغ تیم آینده‌اش برود.

جدایی شماره ۸۱ دو فصل اخیر سرخ‌پوشان در حالی رقم خورده که گفته شده حامد لک تمام مطالبات سال سوم حضورش در پرسپولیس را بخشیده و هیچ پولی از باشگاه محبوب خود دریافت نکرده، اما با وجود چنین مسائلی، لک هنوز قصد ندارد درباره اتفاقاتی که برای او در این تیم رقم خورده و انتقاداتی که برخی افراد در مقطعی از فصل نسبت به او مطرح کردند، موضع‌گیری داشته باشد و حتی با وجود جذب بیرانوند نیز واکنشی نسبت به باشگاه انجام نداده است.

1470