8 بازی اول تیم‌های بزرگ انگلیس در فصل جدید؛ منچستریونایتد - لیورپول در هفته سوم

8 بازی اول تیم‌های بزرگ انگلیس در فصل جدید؛ منچستریونایتد - لیورپول در هفته سوم

پایگاه خبری فوتبالی - قرعه کشی فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس انجام شد و بدین ترتیب تیم های مختلف انگلیس، رقبای خود را برای فصل جدید و اینکه در کدام هفته باید به مصاف کدام تیم بروند، شناختند.

به گزارش فوتبالی، بیشتر نگاه ها در برنامه بازی های فصل جدید لیگ برتر انگلیس، بر روی بازی های تیم های بزرگ لیگ برتر انگلیس یعنی منچسترسیتی، منچستریونایتد، لیورپول، چلسی، تاتنهام و آرسنال است. این 6 تیم که به "بیگ سیکس" یا همان شش تیم بزرگ مشهور هستند، پر طرفدار ترین تیم های لیگ برتر انگلیس را تشکیل می دهند که همواره در تلاش هستند تا جایگاه های برتر این لیگ را از آن خود کنند.

در برنامه 8 بازی ابتدایی این تیم های بزرگ می بینیم که منچستر یونایتد و لیورپول در هفته سوم قرار است در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم بروند و بدین ترتیب شیاطین سرخ با هدایت اریک تن هاگ یک چالش جدی را در همان هفته های ابتدایی خواهد داشت.

در هفته ششم رقابت ها هم منچستر یونایتد و آرسنال در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم می روند که این بازی هم در نوع خود یک بازی بزرگ و سنتی است.

لیورپول در هفته هشتم در ورزشگاه استمفورد بریج با چلسی روبرو می شود و منچسترسیتی هم در هفته هفتم در ورزشگاه خانگی خود با تاتنهام رو در رو می شود.

1470