بعد از منتفی شدن شهباززاده؛ پرسپولیس یکی از این دو نفر را می‌خواهد

بعد از منتفی شدن شهباززاده؛ پرسپولیس یکی از این دو نفر را می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی- قرمزها به دنبال جذب دو گزینه جدید در خط حمله خود هستند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که به نظر می‌رسید پرسپولیس تا جذب سجاد شهباززاده آقای گل دو فصل قبل لیگ برتر فاصله‌ای ندارد اما پیشنهاد استقلال این بازیکن را هوایی کرد و او راهی این تیم شد تا یحیی  گل‌محمدی به دنبال جذب گزینه‌های آلترناتیو باشد.

در این بین شنیده می‌شود سرمربی قرمزها از مدیران پرسپولیس درخواست کرده مجددا باب مذاکره را با پیمان بابایی مهاجم فصل گذشته تراکتور و مجید علیاری مهاجم مس رفسنجان باز کنند تا یکی از آنها جانشین سجاد شهباززاده شود.

پیمان بابایی که بازیکن ازاد به شمار می رود در نیم فصل نیز مذاکراتی برای پیوستن به جمع قرمزها انجام داد اما مخالفت مالک تراکتور در آن مقطع مانع این انتقال شد. او که مورد توجه سپاهان نیز قرار گرفته و مذاکراتی با این تیم انجام داده حالا مجدد با پیشنهاد پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی مواجه شده است و به نظر می رسد قرمزها رقابت تنگاتنگی با سپاهان بر سر جذب این مهاجم داشته باشند.

مجید علیاری نیز که یکسال دیگر از قراردادش با مس رفسنجان باقی مانده، مورد توجه استقلال نیز قرار گرفته است و پرسپولیسی‌ها برای به خدمت گرفتن این بازیکن نیز باید با رقیب سنتی خود رقابت کنند.

علیاری در نیم فصل نیز مورد توجه پرسپولیس بود اما در نهایت باشگاه مس رفسنجان اجازه جدایی به این بازیکن را نداد.

باید منتظر ماند و دید از بین پیمان بابایی و مجید علیاری کدامیک جذب پرسپولیس خواهند شد.

7655