پیشنهاد ایتالیایی برای مهاجم رئال مادرید

پیشنهاد ایتالیایی برای مهاجم رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و لوکا یوویچ مسیرشان را از هم جدا خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید می خواهد که این بازیکن که در سه فصل اخیر در رئال ناموفق بوده را از تیم کنار بگذارد. مهاجم صرب به دنبال دقایق بیشتر است چرا که می داند که پس از سه سال حضور در رئال و سرمایه گذاری 60 میلیون یورویی برای او به هیچ وجه نتوانسته در سطح انتظارات و توقعات ظاهر شود.

در حال حاضر گزینه های زیادی برای یوویچ وجود ندارد چرا که دقایق کمی در رئال داشته اما با این وجود به نظر می رسد که تیم هایی از ایتالیا و آلمان آماده خرید وی هستند. میلان به نظر می رسد که یکی از تیم هایی است که آماده خرید این مهاجم است و حالا خبر می رسد که فیورنتینا هم به شدت به جذب وی علاقمند است. رسانه های محلی فیورنتینا گزارش داده اند که این باشگاه در نظر دارد که مهاجم رئال مادرید را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. فیورنتینا رابطه خوبی با رئال مادرید دارد چرا که فصل گذشته توانستند که یک رئالی دیگر یعنی اودریوزولا را قرضی به خدمت بگیرند.

فیورنتینا به دنبال مهاجمی مطمئن است چرا که آنها پس از پنج سال به اروپا برگشته اند و در لیگ اروپا حضور خواهند داشت. آنها در زمستان گذشته ولاهوویچ را به یووه فروختند و پیونتک را قرضی خریدند و حالا مهاجم لهستانی از این تیم جدا شده و به همین خاطر می خواهند یوویچ را بخرند.

4125