استفاده هالند از سه برند کفش مختلف!

استفاده هالند از سه برند کفش مختلف!

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند در ماه های اخیر سه برند مختلف کفش را مورد استفاده قرار داده ان هم در حالی که با هیچ کدام قرارداد ندارد.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند در شروع دوران فوتبالش و در زمانی که در مسیر رسیدن به شهرت بود، از کفش های برند نایکی استفاده می کرد اما قرارداد این ستاره با نایکی به ارزش سالی یک میلیون یورو در ماه ژانویه به پایان رسید و هالند از زمان شروع سال با هیچ شرکتی به عنوان اسپانسر کفش هایش قرارداد ندارد. ارلینگ با وجود اتمام قراردادش با نایکی همچنان در برخی بازیهای ملی و باشگاهی از کفش های این برند استفاده می کند. البته ستاره سابق سالزبورگ و دورتموند گاهی در تمرینات با کفش های آدیداس شرکت می کند. او در زمان اعلام خبر انتقالش به منچسترسیتی نیز از کفش هایی با برند پوما استفاده کرد تا به وضوح نشان بدهد که فعلا به هیچ شرکتی تعهد ندارد.

شایعات زیادی وجود داشت که هالند در حال بررسی پیشنهادهای پوما و آدیداس است و در نظر دارد که قراردادی طولانی مدت به ارزش 50 میلیون پوند امضا کند. در ماه آوریل، سایت گل گزارش داد که پوما که قراردادی ده ساله و 650 میلیون پوندی با منچسترسیتی دارد، بخت اصلی امضای قرارداد با ارلینگ است. هالند راه پدرش آلف اینگ را طی کرد و قراردادی پنج ساله با سیتی امضا کرد که در  تیم انگلیسی هفته ای 375 هزار پوند دریافت می کند.

4125