رئال مادرید ستاره فرانسوی را در لیست فروش قرار داد

رئال مادرید ستاره فرانسوی را در لیست فروش قرار داد

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه Okdiario مدعی است که رئال مادرید قصد دارد فرلاند مندی مدافع فرانسوی را با یک قیمت معقول به فروش برساند. 

به گزارش فوتبالی، در روز دوازدهم ژوئن 2019، فرلاند مندی با مبلغ چهل و هشت میلیون یورو، از لیون جدا شد و به رئال مادرید پیوست. فلورنتینو پرز، این مدافع جوان فرانسوی را برای جانشینی مارسلو خریداری کرد، چون این اسطوره برزیلی دیگر به نظر نمی‌رسید که بتواند مانند گذشته برای لوس بلانکوس مفید واقع شود. مندی قراردادی شش ساله با رئال امضا کرد. 

به نقل از آ اس، مندی شروع خوبی در لباس مادرید داشت، اما مصدومیت‌های متعددش باعث نگرانی مدیران این باشگاه شده است. چند وقت پیش پرز مذاکراتش را برای تمدید کردن قرارداد این بازیکن آغاز کرد، اما گفته شده به خاطر درخواست بالای مندی، مذاکرات متوقف شده و حالا پرز قصد فروش او را دارد. ادواردو ایندا سردربیر نشریه Okdiario گفت: "رئال مادرید می‌خواهد مندی را بفروشد. این بازیکن درخواست افزایش دستمزد کرده و مادرید نمی‌خواهد تحت هیچ شرایطی به این درخواست جواب مثبت دهد. او برای هر فصل 5.5 میلیون یورو می‌خواهد. مادرید صراحتاً به او جواب منفی داد و حالا مندی اگر به دنبال گرفتن چنین پولی است، باید به دنبال باشگاه جدیدی باشد. رئال به ایجنت این بازیکن گفته که پیشنهاداتش را بررسی کند."

4416