درگذشت بازیکن سابق سری آ به دلایل نامعلوم

درگذشت بازیکن سابق سری آ به دلایل نامعلوم

پایگاه خبری فوتبال - فوتبال ایتالیا پس از اعلام درگذشت حکیم اومولاده اولواشگون به شوک فرو رفت.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن که تجربه حضور در تورینو در لیگ ایتالیا را دارد، در سن 39 سالگی در محل زندگی خود یعنی پالرمو به علت آمبولی جان خود را از دست داد هر چند که برای جزئیات بیشتر باید منتظر کالبدشکافی ماند. مقامات می گویند که هیچ مصدومیت شدیدی در بدن وی وجود ندارد و به همین خاطر مرگ وی به علت درگیری خشونت بار را رد می کنند.

اومولاده  در روزهای اخیر از ناحیه پا احساس درد داشت و به همین خاطر سه روز به بیمارستان مراجعه کرده بود که پزشکان هیچ مورد خاصی را در مورد وی  پیدا نکرده بودند. وی دو روز پیش برای ازمایش های جدید به سوی بیمارستان حرکت می کند و از یکی از دوستانش می خواهد که او را به بیمارستان ببرد اما وقتی که سوار خودرویش می شود، حس بدی پیدا می کند و کمی بعد جانش را از دست می دهد.

اومولاده در سال 2001 زمانی به شهرت رسید که هواداران تیم ترویسو ایتالیا در اعتراض به خرید وی به عنوان بازیکنی سیاه پوست، استادیوم را ترک کردند. در بازی بعدش کل بازیکنان و کادر فنی در حمایت از وی تصمیم گرفتند که صورتشان را به رنگ سیاه در بیاورند. بازیکن  نیجریه ای جدا از ترویسو، تورینو و ناوارو بین سالهای 2005 تا 2017 در باشگاه های کوچک ایتالیا بازی کرد که بعد از بازنشستگی تا روز مرگش در پالرمو زندگی کرد.

4125