وایرال شدن عکسی از امباپه و ستاره خط هافبک رئال مادرید در آغوش هم

وایرال شدن عکسی از امباپه و ستاره خط هافبک رئال مادرید در آغوش هم

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته چهارم از گروه اول رقابت های لیگ ملت های اروپا، تیم ملی فرانسه و تیم ملی کرواسی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را تیم ملی کرواسی موفق شد با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان برساند و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، تک گل کرواسی را در این بازی لوکا مودریچ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و بدین ترتیب عملکرد خوبی داشت و نشان داد که در حال آماده سازی خود برای رقابت های جام جهانی پیش‌رو در قطر است.

یکی از تصاویری که از این بازی در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه کاربران قرار گرفته است، مربوط به لحظه ای است که لوکا مودریچ و کیلیان امباپه همدیگر را در آغوش کشیده و خوش و بش می کنند. به نظر می رسد که این عکس مربوط به بین دو نیمه‌ی بازی فرانسه و کرواسی است و لحظه ای است که بازیکنان در حال رفتن به رختکن هستند.

کیلیان امباپه با رد پیشنهاد رئال مادرید و ماندن در پاریسن ژرمن، در مدت اخیر حاشیه های زیادی ایجاد کرده است. مودریچ چندی پیش گفته بود که هرگز رفتاری که امباپه در قبال رئال مادرید داشت را در مواجهه با پیشنهاد تمدید قرارداد رئال مادرید انجام نمی دهد.

1470