جدیدترین نامی که به پی‌اس‌جی جواب رد داد

جدیدترین نامی که به پی‌اس‌جی جواب رد داد

پایگاه خبری فوتبالی - دیروز تصویری از جلسه میان ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس و لوئیز کمپوس مدیر ورزشی پی اس جی پخش شد که زنگ خطر را در میان هواداران بیانکونری ها به صدا در آورد. برخی تصور کردند که مربی ایتالیایی قصد انتقال به پاریس را دارد اما حالا گاتزتا دلوا اسپورت به جزئیات جدیدی از ماجرا اشاره کرده است.

این منبع گزارش داده است که دو مرد ایتالیایی و پرتغالی سالهاست که با هم رفیق هستند و این جلسه نیز یک جلسه عادی میان دو دوست بوده است. این دو سه شنبه با هم شام خوردند که به گفته گاتزتا دلوا اسپورت در این جلسه کمپوس به آلگری پیشنهاد داده که سرمربی  پاری سن ژرمن شود اما مربی ایتالیایی به صراحت جواب داده است:" با یوونتوس قرارداد دارم و رابطه ام با آنها فراتر از هر قراردادی است. در این تیم می مانم."

کمپوس سخت در تلاش است تا جانشین پوچتینو را روی نیمکت پی اس جی پیدا کند که تا کنون تلاش های وی نتیجه ای نداشته است. گاتزتا دلوا اسپورت مدعی است که پی اس جی به آلگری پیشنهاد دستمزد سالانه 12 میلیون یورو را داده است اما پاسخ مربی ایتالیایی منفی بوده است آن هم در حالی که در یووه سالی چهار میلیون یورو کمتر دریافت می کند. آلگری سال گذشته نیز در یک قدمی حضور در رئال مادرید قرار داشت اما در نهایت تصمیم گرفت که به باشگاه محبوبش یعنی یوونتوس پاسخ مثبت بدهد.

4125