دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان از سرپرست تیمش شکایت کرد

دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان از سرپرست تیمش شکایت کرد

پایگاه خبری فوتبالی- پور محمد دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان  شکایت از سرپرست این تیم شکایت کرد.

به گزارش فوتبالی، مسعود پورمحمد که سابقه صعود به لیگ برتر و تجربه روزهای موفق در نفت مسجدسلیمان را دارد و یک‌سال قبل نیز تصمیم گرفت دوباره به این تیم برگردد، اکنون تصمیم گرفت از داریوش حسن‌پور، عضو هیئت مدیره باشگاه و سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به کمیته اخلاق شکایت کند.

این دروازه‌بان که سال گذشته و پس از جدایی از سایپا، تصمیم گرفت به جای بازگشت به آلومینیوم اراک، دوباره نفت مسجدسلیمان را انتخاب کند و برای این تیم به میدان برود، در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل با یک چالش جدی مواجه شد که همین اتفاق کاری کرد تا او در مسابقه هفته پایانی فصل برابر استقلال نیز به میدان نرود.

در دیدار نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان که منجر به بقای شاگردان رضا مهاجری در لیگ برتر شد، مسعود پورمحمد در پایان مسابقه قصد داشت بازیکنان خودی را از جدال لفظی با تماشاگران دور کند که در همین حین، با یک ضربه سیلی به صورت خود مواجه شد.

داریوش حسن‌پور، عضو هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان که در هفته‌های پایانی فصل به‌ عنوان سرپرست این تیم نیز فعالیت می‌کرد، پس از دیدار با صنعت نفت آبادان با تعدادی از بازیکنان خودی درگیری پیدا کرد و یک ضربه هم به صورت پورمحمد زد که موجب ناراحتی این دروازه‌بان شد.

پورمحمد که در روزهای اخیر برای شکایت از سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان تردید داشت، ظهر امروز با حضور در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، رسما از وی شکایت کرد تا به اتفاقات پس از دیدار نفتی‌های خوزستان در هفته بیست و نهم رسیدگی شود.

7777