هدف اصلی میلان برای خط حمله مشخص شد/ رونمایی از گزینه‌های جایگزینی

هدف اصلی میلان برای خط حمله مشخص شد/ رونمایی از گزینه‌های جایگزینی

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌ها و منابع ورزشی و خبری مختلف ایتالیایی در شماره‌های روزهای اخیر خود به بررسی فصل فوق‌العاده شارل دکتلار به عنوان هدف روسونری در فصل نقل و انتقالات تابستانی اشاره می‌کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان، شارل دکتلار، بازیکن کلوب بروژ ضمن زدن چهارده گل در سوپرلیگ بلژیک عملکرد فوق‌العاده‌ای در رقابت‌های داخلی و هم‌چنین در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا داشته است؛ آن هم در حالی که تنها بیست سال سن دارد.

پائولو مالدینی و ریکی ماسارا، دو تن از مدیران ارشد باشگاه آث میلان ایتالیا این بازیکن را در صدر لیست خرید خود برای تقویت خط حمله روسونری قرار داده‌اند و به شارل دکتلار بستگی دارد که چه تصمیمی می‌گیرد؛ پرش به یک باشگاه بزرگ اروپایی یا یک فصل دیگر ماندن در کلوب بروژ برای پیشرفت بیشتر اما هم‌چنین به پیشنهاداتی که از راه می‌رسند نیز بستگی دارد.

خبرنگار نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت هم‌چنین در پایان گزارش خود به درخواست هفناد میلیون یورویی مدیران آ اس رم برای فروش نیکولو زانیولو نیز اشاره می‌کند و دلیل این برچسب قیمتی را عدم تمایل آن‌ها به فروش این بازیکن ملی‌پوش و ایتالیایی می‌داند.

برچسب قیمتی شارل دکتلار نیز مبلغی معادل با رقم سی میلیون یورو می‌باشد اما امید مدیران باشگاه بلژیکی این است که با شکل گرفتن یک مزایده و ورود باشگاه‌های بزرگ دیگر به کورس رقابت جهت به خدمت گرفتن این بازیکن، قیمت او به مبلغی معادل با رقم چهل میلیون یورو افزایش پیدا کند.

پائولو مالدینی پیش از این برای جذب این بازیکن اقدام کرده است؛ همان‌طور که نیکولو زانیولو و نوآ لنگ تنها گزینه‌های جایگزین شکست احتمالی سران روسونری در جذب و انتقال شارل دکتلار به میلان محسوب می‌شوند.

9404