ستاره اشتوتگارت هایجک جدید دورتموند از بایرن‌مونیخ می‌شود؟

ستاره اشتوتگارت هایجک جدید دورتموند از بایرن‌مونیخ می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم اشتوتگارت ممکن است جدیدترین هایجک مقامات و مدیران باشگاه بروسیا دورتموند از همتایان خود در تیم بایرن مونیخ باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، به نظر می‌رسد که اولین قدم مقامات باواریایی‌ها برای ترمیم خط تهاجمی تیم خود برای دوران پسا روبرت لواندوفسکی، جذب ساشا کالادزیچ، مهاجم تیم اشتوتگارت می‌باشد. طبق گزارشات اخیر، ایجنت و مدیر برنامه‌های این بازیکن گلزن با مدیران باشگاه بایرن مونیخ آلمان چندین جلسه مذاکرات در روزهای اخیر داشته‌اند؛ اما ممکن است باز هم پای بروسیا دورتموند وسط باشد و این بازیکن به جای پوشیدن پیراهن قرمز مونیخی‌ها، با لباس زرد زنبورهای بروسیا دورتموند در رقابت‌های فصل آينده بوندس‌لیگا حضور یابد.

مدیران و مسئولان زنبورها تا کنون علاوه بر جذب مستقیم نیکلاس زوله از رقیب مستقیم خود یعنی تیم بایرن مونیخ، کریم آدیمی و نیکو اشلوتربک، یعنی دو بازیکنی که حداقل در رسانه‌ها به عنوان گزینه‌های نقل و انتقالاتی بایرن مونیخی‌ها نام برده می‌شدند را نیز به خدمت گرفته‌اند.

با وجود صحبت یولیان ناگلزمان با ساشا کالادزیچ، این بازیکن گلزن اشتوتگارت نیز ممکن است از انتخاب بایرن مونیخ به عنوان باشگاه بعدی خود مردد باشد و مسیر انتقال به جمع یاران بروسیا دورتموند را در پیش بگیرد. این مهاجم اتریشی شک دارد که آیا پیوستن به بایرن مونیخ می‌تواند حرکت مناسبی برای موفقیت آینده این بازیکن باشد یا خیر. این بازیکن گلزن می‌داند که اگر روبرت لواندوفسکی در رقابت‌های فصل بعد هم عضو باشگاه بایرن مونیخ باشد، شانس او برای بازی در تیم مونیخی بسیار محدود خواهد شد و البته انتظارات بالا و جو باشگاه بایرن مونیخ نیز ممکن است که کار را برای این بازیکن در باواریا و تیم نخست شهر مونیخ دشوار سازد.

9404