تحقیر ایتالیا مقابل آلمان در شبی که انگلیس 4 گل خورد!

تحقیر ایتالیا مقابل آلمان در شبی که انگلیس 4 گل خورد!

پایگاه خبری فوتبالی - هفته چهارم از رقابت های لیگ ملت های اروپا هم برگزار شد و در این هفته نتایج عجیبی رقم خورد و تیم های بزرگ اروپایی در مصاف با هم نتایج جالبی را رقم زدند.

به گزارش فوتبالی، در گروه سوم رقابت ها که به گروه مرگ موسوم است، تیم ملی انگلیس، که رقیب ایران در جام جهانی هم هست، به مصاف تیم ملی مجارستان رفت و در نهایت بازی را با نتیجه 4 بر 0 واگذار کرد تا مشخص شود که در حال حاضر اصلا شرایط مناسبی ندارد. حتی اگر بگوییم که تیم ملی انگلیس این بازی ها را جدی هم نگرفته است و به چشم بازی دوستانه به آن ها نگاه می کند، باز هم شکست 4 بر 0 مقابل مجارستان نشان دهنده این است که تیم ساوتگیت اوضاع خوبی ندارد.

در دیگر بازی این گروه، تیم ملی آلمان و ایتالیا به مصاف هم رفتند و در نهایت ژرمن ها موفق شدند با نتیجه 5 بر 2 ایتالیا را تحقیر کنند و اوضاع را به سود خود پیش ببرند. شاگردان هانسی فلیک با این پیروزی اکنون پس از مجارستان در جایگاه دوم گروه جای گرفته اند و ایتالیا سوم است و انگلیس چهارم.

تیم ملی آلمان نشان داد که شرایط خوب و رو به رشدی در فاصله چند ماه مانده به رقابت های جام جهانی دارد و می تواند یکی از مدعی ها باشد.

خلاصه بازی آلمان و ایتالیا

خلاصه بازی انگلیس و مجارستان

1470