عکس؛ اتفاقی که برای مارسلو افتاد، برای راموس هم افتاده بود!

عکس؛ اتفاقی که برای مارسلو افتاد، برای راموس هم افتاده بود!

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته، مارسلو ویرا، مدافع چپ برزیلی رئال مادرید که سابقه زیادی را در جمع مادریدی ها داشت و پر افتخار ترین بازیکن رئال مادرید از لحاظ تعداد جام بود، به طور رسمی از رئال مادرید خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی، مارسلو در مراسم خداحافظی خود به شدت احساساتی شد و نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد و بی وقفه گریه کرد. در این مراسم کارلو آنچلوتی هم حضور داشت و او هم برای لحظاتی احساساتی شد. اما اکنون کاربران شبکه های اجتماعی تصویری را به اشتراک گذاشته اند که می بینیم این اتفاقی که برای مارسلو افتاده، یعنی گریه کردن و احساساتی شدن، اتفاق جدیدی نیست و سال گذشته این اتفاق برای سرخیو راموس هم رخ داده بود.

در واقع پس از پایان فصل 2020/21 بود که سرخیو راموس از رئال مادرید جدا شد چرا که قراردادش تمدید نشد. او هم در مراسم خداحافظی خود نتوانست خودش را کنترل کند و هنگام جدایی از رئال مادرید اشک ریخت. راموس هم هنگام جدایی کاپیتان رئال مادرید بود و اکنون این اتفاق برای مارسلو هم رخ داد. بازیکن برزیلی هم هنگام جدایی خود از رئال مادرید کاپیتان این تیم بود و بدین ترتیب اتفاقی که برای راموس افتاده بود، برای مارسلو هم تکرار شد!

1470