هافبک‌هایی که آینده رئال مادرید و بارسلونا را رقم می‌زنند؛ از گاوی تا شوامنی

هافبک‌هایی که آینده رئال مادرید و بارسلونا را رقم می‌زنند؛ از گاوی تا شوامنی

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که در خط هافبک رئال مادرید و بارسلونا به مرور زمان یک تغییر نسل در حال رقم خوردن است چرا که این دو تیم بزرگ اسپانیایی هافبک های جوانی دارند که می توانند آینده‌ای درخشان داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا از فصل های اخیر خود دو هافبک جوان یعنی پدری و گاوی را دارد. گاوی در حال حاضر 17 ساله است و پدری 19 سال دارد. این دو بازیکن سابقه بازی در تیم ملی اسپانیا را هم دارند و گاوی با گلزنی برای تیم ملی اسپانیا تبدیل به جوان‌ترین گلزن این تیم شده است. پدری هم یکی از بازیکنانی است که هم در بارسلونا و هم در تیم ملی اسپانیا بازی های زیادی را انجام داده است و با وجود سن کمی که دارد اما بازیکن با تجربه ای است.

در رئال مادرید اما شرایط قدری متفاوت است چرا که رئال مادرید هر دو هافبک جوان خود یعنی کاماوینگا و شوامنی را خریداری کرده است و این بازیکنان از آکادمی رئال مادرید به تیم اصلی نرسیده اند. رئال مادرید در تابستان 2021 ادواردو کاماوینگا را خرید که 19 سال دارد. مادریدی در این پنجره نقل و انتقالاتی هم شوامنی را از موناکو خریداری کرده اند که این بازیکن 22 سال دارد و بدین ترتیب می تواند آینده خط هافبک رئال مادرید باشد.

1470