گزارش‌روز؛ رونمایی از 7 گزینه حضور در خط دفاعی منچستری‌ها

گزارش‌روز؛ رونمایی از 7 گزینه حضور در خط دفاعی منچستری‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از این‌که منچستر یونایتد فصل گذشته را با دریافت ۵۸ گل به پایان رساند، اسامی زیادی پیرامون این باشگاه برای جذب مدافع به گوش می‌رسد. موضوع مهم در حال حاضر این است که به کدام گزینه می‌شود اعتماد کرد و کدام یک در اولویت پایین‌تری قرار دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از United In Focus، منچستر یونایتد به بازار لیگ‌های هلند، پرتغال، اسپانیا، آلمان و ایتالیا چشم دوخته تا بتواند با سرمایه‌ای که دارد، گزینه مناسبی را برای ترمیم خط دفاع خود جذب کند. تا کنون هفت بازیکن برای مرکز خط دفاعی به منچستر یونایتد لینک شده‌اند که به ترتیب احتمال انتقال آن‌ها به اولدترافورد، این بازیکنان را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

۱- یورین تیمبر:

مدافع میانی جوان آژاکس یکی از بازیکنان اروپایی می‌باشد که مورد تحسین بسیاری از کارشناسان قرار گرفته و مربی کنونی منچستر یونایتد او را به خوبی می‌شناسد. در این مرحله منچستر یونایتد کاملا به وی علاقه‌مند است؛ به گفته خبرنگار نشریه گاردین صحبت‌هایی حیاتی با آژاکس آغاز شده و هم‌چنین Voetball International گزارش داده است که نمایندگان این بازیکن در حال مذاکره با منچستر یونایتد می‌باشند. از آن‌جا که تیمبر در حال حاضر در اردوی تیم ملی هلند می‌باشد و هم‌چنین در حال بررسی این پیشنهاد است، فعلا مذاکرات متوقف شده است. او می‌خواهد بداند که این انتقال مانع حضور او در جام جهانی خواهد شد یا خیر و تن هاگ نیز باید به وی اطمینان دهد. خبرنگار نشریه میرور اسپورت معتقد است این تردید تیمبر ممکن است انتقال او را به بعد از جام جهانی موکول کند. این امکان وجود دارد اما به عنوان یک حدس می‌توان گفت که او همین تابستان به منچستر یونایتد منتقل خواهد شد و نسبت به گزینه‌های دیگر خیلی خیلی به حضور در منچستر یونایتد نزدیک می‌باشد.

۲- پائو تورس:

پائو تورس فصل گذشته یکی از گزینه‌های منچستر یونایتد بود اما در ویارئال باقی ماند تا نقش مهمی در حضور این تیم در جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان داشته باشد. امسال ویارئال موفق شد که تنها سهمیه لیگ کنفرانس را به دست بیاورد و این یک شانس خوب برای این مدافع ملی‌پوش می‌باشد که راهی منچستر یونایتد شود.

خبرنگار روزنامه اسپانیایی آ اس معتقد است که تورس از جابه‌جا کردن تیم خود استقبال می‌کند و با قیمتی در حدود پنجاه میلیون پوند در دسترس است. تورس گزینه قابل اعتمادی است و کیفیت خود را اثبات کرده است؛ پس می‌تواند یک فرمانده در خط دفاعی تیم باشد.

٣- دیوید کارمو:

هفته گذشته خبرنگار رسانه MEN گزارش داد که نمایندگان منچستر یونایتد در دو نوبت با براگا مذاکراتی داشته‌اند تا دیوید کارمو را به خدمت بگیرند. انتظارات از کارمو نسبت به تیمبر یا تورس متفاوت است و این بازیکن احتمالا به عنوان یک گزینه ذخیره در نظر گرفته می‌شود و در صورتی که اریک بایی، اکسل توانزبه و فیل جونز باشگاه را ترک کنند می‌تواند به ترکیب تیم اضافه شود.

۴- گونسالو ایناسیو:

اخیرا خبرنگار روزنامه پرتغالی Correia de Manha منچستر یونایتد را به این بازیکن لینک کرده است. این بازیکن جوان بیست ساله می‌تواند به عنوان یک جایگزین برای یورین تیمبر باشد. هم‌چنان هیچ منبع انگلیسی زبانی این ادعا را تایید نکرده است اما با سابقه‌ای که منچستر یونایتد در جذب بازیکنان پرتغالی دارد این انتقال عجیب نخواهد بود. این بازیکن بند آزاد سازی ۳۸.۴ میلیون پوندی نیز دارد که در صورت شکست منچستر یونایتد در جذب تیمبر می‌تواند این بازیکن را در دسترس قرار دهد.

۵- لیساندرو مارتینز:

بر خلاف سایر رسانه‌ها که یورین تیمبر را به منچستر یونایتد نزدیک می‌دانند، خبرنگار نشریه تلگراف هم‌تیمی او لیساندرو مارتینز را در لیست منچستر یونایتد قرار داده است. لیساندرو مارتینز بیست و چهار ساله از تیمبر سن و سال بیشتری دارد و به 'قصاب آمستردام' نیز معروف شده است. این بازیکن نیز به مانند تیمبر کاملا مورد شناخت تن هاگ می‌باشد و تن هاگ شخصا او را برای آژاکس خریداری کرده است اما در این لحظه این معامله به انجام شدن نزدیک نیست و این بازیکن جزو اولویت‌ها محسوب نمی‌شود.

۶- یوسکو گواردیول:

گزارشی از  خبرنگار نشریه تلگراف در همین هفته ادعا کرد که منچستر یونایتد به مدافع میانی لایپزیش علاقه‌مند شده است. از نظر بسیاری، گواردیول بهترین استعداد تدافعی حال حاضر دنیاست و با وجود بیست سال سن از تیمبر با تجربه‌تر نیز می‌باشد و باشگاه‌های بزرگ زیادی شرایط او را دنبال می‌کنند. از آن‌جا که او تازه یک سال است به لایپزیش پیوسته، به نظر می‌رسد که جذب او برای منچستر یونایتد سخت باشد و باشگاه آلمانی نمی‌خواهد به زودی او را از دست بدهد. قیمت شصت میلیونی او از آن‌چه که منچستر یونایتد می‌خواهد برای یک مدافع میانی خرج کند، بیشتر است. احتمال این‌که منچستر یونایتد به سراغ گزینه‌ای ارزان‌تر برود، بسیار بیشتر است.

۷- الساندرو باستونی:

دو هفته پیش خبرنگار نشریه گاتزتا دلو اسپورت ادعا کرد که منچستر یونایتد به او علاقه‌مند است و این هفته نیز دی مارتزیو مدعی این علاقه شد. همه این‌ها به نظر یک فانتزی می‌رسد. از اسم منچستر یونایتد بیشتر برای وسوسه کردن تاتنهام استفاده می‌شود که واقعا به وی علاقه‌مند است و با همه این اوصاف، باستونی اصلا به ترک کردن اینتر نمی‌اندیشد. ایجنت او اخیرا در مصاحبه با وب‌سایت فوتبال ایتالیا گفته که باستونی بدون شک در اینتر باقی می‌ماند که این صحبت، تمام شایعات پیرامون حضور وی در اولدترافورد را باطل می‌کند.

9404