هشدار جالب بالاک به سران بایرن‌مونیخ درباره سن بالای ستاره‌های این تیم: دردسرساز!

هشدار جالب بالاک به سران بایرن‌مونیخ درباره سن بالای ستاره‌های این تیم: دردسرساز!

پایگاه خبری فوتبالی - میشائیل بالاک معتقد است که سن بالای ستاره‌های فعلی بایرن مونیخ ممکن است در آینده مشکل‌ساز شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، از مانوئل نویر، توماس مولر و روبرت لواندوفسکی به عنوان پایه‌های اصلی تیم بایرن مونیخ نام برده می‌شود که هر سه آن‌ها سن بالایی دارند و جایگزین مناسبی نیز در تیم برای آن‌ها وجود ندارد.

میشائیل بالاک، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره پیشین باشگاه‌های چلسی و بایرن مونیخ معتقد است که اگر چه این روزها نه، اما در آینده ممکن است وضعیت سنی آن‌ها برای بایرن مونیخ مشکل‌ساز شود. بالاک در ارتباط با این موضوع چنین می‌گوید: "توماس مولر و مانوئل نویر قراردادشان را تمدید کرده‌اند. وضعیت روبرت لواندوفسکی هنوز مشخص نیست. آن‌ها بازیکنان پیری هستند. شاید الان مشکلی نباشد؛ اما ممکن است در آینده نزدیک بر بایرن مونیخ تاثیر بگذارند زیرا اکثر اوقات یک بازیکن با افزایش سن کیفیت خود را از دست می‌دهد. از سوی دیگر، اهمیت و جایگاه این بازیکنان را نباید دست‌کم گرفت. آن‌ها برای ساختار و سلسله مراتب تیم مهم بودند و هستند و نبودشان می‌تواند تاثیر محسوس بر بایرن مونیخ بگذارد."

میشائیل بالاک هم‌چنین ابراز امیدواری می‌کند که بایرن مونیخ بتواند با روبرت لواندوفسکی برای تمدید قرارداد به توافق برسد و می‌گوید: "او بازیکنی است که هنوز هم می‌تواند برای مدتی در همین سطح فنی و بدنی بازی کند. وقتی صحبت از کیفیت تیم می‌شود، لواندوفسکی قطعا یکی از بازیکنان کلیدی است."

9404