اتحادیه جهانی کشتی: علیرضا کریمی و صخره‌ای بزرگ به نام حسن یزدانی

اتحادیه جهانی کشتی: علیرضا کریمی و صخره‌ای بزرگ به نام حسن یزدانی

پایگاه خبری فوتبالی- اتحادیه جهانی کشتی با اشاره به بازگشت علیرضا کریمی به وزن ۸۶ کیلوگرم و قهرمانی در جام تختی، نوشت: او برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی، صخره ای بزرگ به نام حسن یزدانی را در پیش دارد.

به گزارش فوتبالی، اتحادیه جهانی کشتی در خبری با اشاره به قهرمانی علیرضا کریمی دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان در وزن ۸۶ کیلوگرم جام تختی، نوشت:یک مبارزه بزرگ در وزن ۸۶ کیلوگرم در راه است. کریمی پس از کسب ۳ مدال جهانی در ۶ سال گذشته، به دلیل مصدومیت ۳ سال غایب تیم ملی بود. او قبل از سال ۲۰۱۹ به وزن ۹۷ کیلوگرم رفت و موفقیت‌هایی را بدست آورد. کریمی در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ در وزن ۹۲ کیلوگرم مدال نقره گرفت . او پس از ۳ سال به وزن ۸۶ کیلوگرم بازگشت و طلای جام تختی را به دست آورد.

کریمی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۷ بر ۲ از سد عزت الله اکبری نایب قهرمان سابق جهان گذشت و در دیدار پایانی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل حامد وفایی پور پیروز شد اما کریمی خوب می‌داند که اگر بخواهد دوباره به تیم ملی راه پیدا کند، صخره‌ای بزرگ به نام حسن یزدانی در پیش دارد.

کریمی با بیان اینکه مصدومیت کار او را سخت کرده بود، گفت: نمی توانستم تمرکز و تمرین کنم، فقط دو هفته برای جام تختی تمرین داشتم و عملکردم بد نبود. همه حریفانم به جز یزدانی در جام تختی شرکت کردند. تمریناتم را ادامه خواهم داد تا به تیم ملی برسم.

اتحادیه جهانی کشتی همچنین در بخش‌هایی از این گزارش به شکست علیرضا سرلک نایب قهرمان جهان ۲۰۲۱ مقابل احمد جوان آزادکار با آتیه کشتی ایران و قهرمانی امیررضا معصومی ۱۸ ساله در سنگین وزن اشاره کرد.

9719