تراژدی در ال‌سالوادور: قتل یک داور به دست بازیکنان و هواداران!

تراژدی در ال‌سالوادور: قتل یک داور به دست بازیکنان و هواداران!

پایگاه خبری فوتبالی - یک تراژدی فوتبال دنیا را تکان داده است : فدراسیون فوتبال ال سالوادور در بیانیه ای اعلام کرد که خوزه آرنولدو آمایا داور فوتبال این کشور در یکشنبه گذشته پس از حمله هواداران و بازیکنان به او در یک بازی سطح آماتور در زمین تولوکا سن سالوادور جان خود را از دست داده است.

به گزارش فوتبالی، در بیانیه فدراسیون فوتبال ال سالوادور آمده است:" به عنوان یک فدراسیون همه حرکات خشونت آمیز در رویدادهای ورزشی مختلف در این کشور را محکوم می کنیم."

آرنولدو آمایا داوری با 20 سال تجربه بود که در حال قضاوت یک بازی در منطقه میرامونته در سن سالوادور بوده است. زمانی که او یکی از بازیکنان را با دریافت کارت زرد دومش اخراج می کند، درگیری شدت می گیرد و خشونت میان طرفین بالا می گیرد. این داور با حمله بازیکنان و هواداران به خودش مواجه می شود و بعد از آن به علت خونریزی داخلی به بیمارستان زاکامیل منتقل می شود و در همان جا جان خود را از دست می دهد.

آمایا عضو کمیته داوران فوتبال ال سالوادور بوده است که در تورنمنت های رده های پایه قضاوت می کرده است.  هوگو کاریو رئیس فدراسیون فوتبال ال سالوادور گفت:" از جانب فدراسیون به خاطر اتفاقاتی که برای خوزه آرنولدو آمایا رخ داده، ابراز انزجار می کنیم و مطمئن هستیم که مقامات می توانند عاملان مرگ این داور را پیدا کنند."

4125