صادقیانی: تیم ملی والیبال به تغییر نسل احتیاج داشت/ الان زمان نتیجه‌گرایی نیست

صادقیانی: تیم ملی والیبال به تغییر نسل احتیاج داشت/ الان زمان نتیجه‌گرایی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- ملی‌پوش اسبق والیبال ایران گفت: در حال حاضر تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم حمایت از نسل جدید تیم ملی والیبال ایران است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، آرش صادقیانی در خصوص اینکه تیم ملی والیبال باید چه سیاستی را در لیگ ملت‌ها دنبال کند، اظهار داشت: برنامه‌ریزی تیم ملی والیبال باید برای المپیک باشد و به همین خاطر لیگ ملت‌ها بهترین زمان برای کسب تجربه است و در این رقابت‌ها نتیجه‌گرایی نباید در اولویت قرار بگیرد.

وی افزود: بازیکنان تیم ملی کیفیت بالایی دارند؛ اما تجربه بین‌المللی آنها کم است و  اشتباهات آنها در لیگ ملت‌ها طبیعی است. چون پیش از این در بازی‌های پرفشار بین‌المللی قرار نگرفته حضور نداشتند. ما مقابل چین خوب بودیم. به نظر من چین تیم قدرتمندی است؛ اما با سرویس‌های خوب توانستیم این تیم را شکست دهیم. در بازی مقابل ژاپن، بازیکنان ایران نتوانستند مثل بازی با چین در زدن سرویس موفق عمل کنند و این مسئله یکی از دلایل شکست ایران بود.

ملی‌پوش سابق والیبال ایران با اشاره به اینکه تیم ملی والیبال به تغییر نسل احتیاج داشت، گفت: زمان گاییج که در تیم ملی تغییر نسل رخ داد نتایج خوبی نگرفتیم؛ اما این تغییر نسل در سال‌های بعد جواب داد. در حال حاضر هم تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم حمایت از نسل جدید تیم ملی والیبال ایران است.

صادقیان در پایان گفت: فراموش نکنیم همین نسل جدید تیم ملی را هم به طور کامل در اختیار نداریم و بازیکنانی همچون میثم صالحی، جواد کریمی، علی اصغر مجرد و بردیا سعادت غایب هستند. البته همین مسئله را هم باید به عنوان یک فرصت در نظر بگیریم تا اگر در رویدادهای مهم بازیکنان اصلی تیم ملی مصدوم شدند سایر بازیکنان مشکل بی‌تجربگی نداشته باشند.

9719