توصیه عجیب ملی‌پوش آلمانی به هم‌تیمی‌هایش در بایرن‌مونیخ: چرخاندن سوئیچ کافی نیست!

توصیه عجیب ملی‌پوش آلمانی به هم‌تیمی‌هایش در بایرن‌مونیخ: چرخاندن سوئیچ کافی نیست!

پایگاه خبری فوتبالی - به عقیده یاشوا کیمیش بایرن مونیخ برای موفقیت در فصل بعد باید صد درصد توان خود را به کار بگیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، بایرن مونیخ با سرمربی جدیدش فصل گذشته را با قهرمانی لیگ و سوپرکاپ آلمان به پایان برد. حذف از اروپا و جام حذفی آلمان در کنار سبک بازی این تیم، انتقادات زیادی را از باواریایی‌ها به همراه داشت.

یاشوا کیمیش، ستاره خط میانی و دفاعی باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان معتقد است که برای موفقیت در رقابت‌های فصل بعد خیلی چیزها باید در باشگاه مونیخی تغییر کند. کیمیش در این زمینه می‌گوید: "قهرمانی در تمام رقابت‌ها باید هدف همیشگی ما باشد. ما نیم‌فصل اول خیلی خوب بازی کردیم، اما از تعطیلات زمستانی خوب بیرون نیامدیم و چند بازیکن غایب داشتیم. ما هرگز ریتم خود را پیدا نکردیم. موفقیت به این راحتی نیست که بگوییم فقط این سوئیچ را می‌چرخانیم و همه چیز حل می‌شود. در فصل گذشته خوب نبودیم اما باید یاد بگیریم و درک کنیم که اگر صد درصد توان خود را به کار نگیریم، فایده‌ای ندارد. اگر هر روز پا را فراتر از محدودیت‌های خود نگذاریم، کفایت نمی‌کند. ما باید یاد بگیریم و درک کنیم که برای موفقیت باید صددرصد توانمان را به کار بگیریم."

لازم به ذکر است که یاشوا کیمیش در کنار لئون گورتزکا، مانوئل نویر، توماس مولر، لروی سانه، سرژ گنبری و جمال موسیالا یکی از چندین بازیکن ملی‌پوش آلمان‌ها در ترکیب باشگاه بایرن مونیخ می‌باشد.

9404