ستاره‌های بروژ، لیل و ساسولو در تیررس بودجه صد میلیونی میلان در تابستان

ستاره‌های بروژ، لیل و ساسولو در تیررس بودجه صد میلیونی میلان در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی - شرکت آمریکایی رد برد کپیتال پارتنر به عنوان مالک جدید روسونری، برای بازار تابستانی فصل 2022/2023 یک بودجه یکصد میلیون یورویی در اختیار پائولو مالدینی و ریکی ماسارا جهت تقویت تیم قرار داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای اسپورتس، مدیریت باشگاه آث میلان در حالی موفق به کسب اسکودتو و قهرمانی در سری آ شد که در بازار ژانویه هیچ خریدی جز جذب مارکو لازتیچ جوان انجام نداد؛ بنابراین انتظار می‌رود تا برای رقابت‌های فصل آینده تقویت مناسبی صورت گیرد.

دو هدف نخست از فرانسه می‌آیند؛ جایی که میلان با رناتو سانچز به توافق نهایی رسیده است و میلان تنها باید بر سر قیمت این انتقال با مقامات لیل به توافق برسد. با این حال، انتظار نمی‌رود که مشکلی ایجاد شود و معامله انتقال هافبک ملی‌پوش پرتغالی به ارزش حدود پانزده میلیون یورو تکمیل خواهد شد.

اسون بوتمان انتقال به میلان را به انتقال به نیوکاسل یونایتد ترجیح می‌دهد اما وجود یک رقابت از سوی نیوکاسل یونایتد باعث شده تا لیل هنوز بر سر مبلغ فروش با میلان در حال مذاکره باشد. این در حالی است که طی چند ساعت اخیر، گزارش‌هایی از تمایل باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن به جذب مدافع هلندی نیز به گوش می‌رسد.

به نظر می‌رسد که مدیریت باشگاه میلان بیشتر به سرمایه‌گذاری بر روی خط حمله تیم خود تمایل دارد؛ جایی که نخستین خرید و انتقال رایگان و ارزشمند دیووک اوریگی از لیورپول می‌باشد. این ملی‌پوش بلژیکی هم‌چنان جوان است و تجربه فراوانی دارد.

بنابراین این انتقال به میلان اجازه می‌دهد تا باقی بودجه خود را در پست وینگر راست و بازی‌ساز هزینه کند.

نیکولو زانیولو از آ اس رم و شارل دکتلار از کلوب بروژ بلژیک دو هدفی هستند که پائولو مالدینی و ریکی ماسارا شدیدا به جذب آن‌ها علاقه‌مند هستند. قیمت ستاره تیم بلژیکی مبلغی معادل رقم سی و پنج میلیون یورو برآورد شده است؛ در حالی که مبلغ درخواستی جالوروسی برای نیکولو زانیولو بسیار بالاست و به همین دلیل، میلان در تلاش برای وارد کردن یک بازیکن مانند آنته ربیچ به این معامله بود که با پاسخ منفی سران جالوروسی روبه‌رو شد.

در ادامه نوآ لنگ از کلوب بروژ بلژیک وجود دارد که قیمت او مبلغی در حدود رقم بیست میلیون یورو می‌باشد. او نسبت به شارل دکتلار و نیکولو زانیولو خصوصیات متفاوتی دارد اما می‌تواند در تمام پست‌های هجومی پشت مهاجم نوک به میدان برود.

در پایان، گزینه جدیدی که اخیرا به لیست میلان اضافه شده است، جاکومو راسپادوری، مهاجم بیست و دو ساله و ایتالیایی باشگاه ساسولو می‌باشد. دی مارتزیو چنین عنوان می‌کند که میلان اخیرا با مدیر برنامه‌های این بازیکن در کازا میلان ملاقاتی داشته است.

این بازیکن موفق به زدن 10 گل در رقابت‌های فصل گذشته سری آ شده است و به لحاظ دارا بودن خصوصیات مختلف، بسیار مناسب می‌باشد؛ اما پائولو مالدینی و مدیریت میلان اولويت‌های دیگری نسبت به راسپادوری دارند و این بازیکن ایتالیایی ساسولو به هیچ وجه گزینه نخست روسونری محسوب نمی‌شود.

9404