سبقت روسونری از اینتر در بازار تابستانی: ورود 4 بازیکن به میلان پیش از آغاز انتقالات!

سبقت روسونری از اینتر در بازار تابستانی: ورود 4 بازیکن به میلان پیش از آغاز انتقالات!

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود این‌که رقابت‌های پیش‌فصل میلان در تاریخ چهارم جولای آغاز می‌شود، روسونری ایده‌های کاملا مشخصی در رابطه با بازار تابستانی دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو، پائولو مالدینی و ریکی ماسارا، دو تن از مدیران ارشد باشگاه آث میلان ایتالیا هیچ عجله‌ای ندارند و قصد ندارند تا با تحت فشار قرار گرفتن، به سراغ انجام معامله‌های نامناسب بروند و این در شرایطی است که بپه ماروتا، مدیر ورزشی باشگاه رقیب همشهری یعنی اینتر قصد دارد تا پایان ماه ژوئن تمام نقل و انتقالات تیمش تکمیل و نهایی شود.

مدیریت باشگاه آث میلان ایتالیا در واقع نیاز به هیچ اقدام سریع و فوری برای افزایش مبلغ و جایگزینی هیچ کدام از بازیکنان شروع کننده‌اش ندارد؛ در حالی که باید یادآوری شود که پیش از این چهار بازیکن برای تقویت به تیم اضافه شده‌اند.

دو نام نخست بازیکنانی هستند که بعد از پایان دوران قرارداد قرضی خود به میلان بازگشته‌اند؛ یاسین عدلی از بوردو و توماسو پوبگا از تورینو. در حالی که ورودی جدید دیگر دیووک اوریگی محسوب می‌شود که تست‌های پزشکی این بازیکن طی هفته آینده انجام خواهد شد؛ رناتو سانچز نیز یک گام تا رسیدن به میلانلو فاصله دارد.

خبرنگار رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو در ادامه گزارش خود بر این موضوع تاکید می‌کند که البته در دفاع و حمله هنوز نیاز به تقویت برای تیم روسونری وجود دارد؛ جایی که اسون بوتمان هم‌چنان انتخاب نخست پائولو مالدینی است و نوآ لنگ و شارل دکتلار از کلوب بروژ در لیست خواستنی های مقامات روسونری قرار دارند.

بنابراین دور از ذهن نیست که انتظار هرگونه سورپرایزهای احتمالی را داشته باشیم؛ همان‌طور که هدف مالدینی و ماسارا این است که نسبت به فصل گذشته تیم بهتری در اختیار استفانو پیولی قرار بدهند. تیمی که پر از گزینه‌ها و جایگزین‌ها باشد و عمق مناسبی داشته باشد.

9404