کریستیانو رونالدو بهترین الگو برای جوانان منچستریونایتد

کریستیانو رونالدو بهترین الگو برای جوانان منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - داوید دخیا دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد به تمجید از عملکرد کریستیانو رونالدو هم تیمی پرتغالی‌اش پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2021، کریستیانو رونالدو یک انتقالی شوک کننده، در حالی که در آستانه پیوستن به منچسترسیتی بود، ناگهان سر از منچستریونایتد در آورد و با بیست میلیون یورو به باشگاه سابقش بازگشت. رونالدو در سال 2009 پس از کسب یک توپ طلا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، به رئال مادرید پیوست و در سانتیاگو برنابئو، موفق به فتح چهار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و چهار توپ طلا رسید تا نام خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ثبت کند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، دخیا درباره این سوپر استار پرتغالی 27 ساله به خبرنگاران گفت: "کریستیانو فوق العاده است. طوری که او کار می‌کند، بیانگر همه چیز است. ببینید چگونه به خودش و بدنش می‌رسد. او در هر جلسه تمرینی و بازی، صد در صد متمرکز است و کسی نمی‌تواند حواسش را پرت کند. به همین دلیل کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است. او از نظر ذهنی بسیار قوی است و یک الگوی بسیار خوب و مناسب برای بازیکنان جوان در آکادمی منچستریونایتد و دیگر باشگاه‌های دنیا می‌باشد. شما نمی‌توانید تاثیر او را در من یونایتد فصل گذشته انکار کنید."

4416