ادای احترام ویژه پرز به پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید

ادای احترام ویژه پرز به پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در مراسم وداع با مارسلو، از زحمات این اسطوره برزیلی تشکر و قدردانی کرد. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز دوشنبه باشگاه رئال مادرید به مناسبت خروج مارسلو از این باشگاه، مراسم خداحافظی در سانتیاگو برنابئو ترتیب دادند تا به شکل مناسب با این اسطوره خداحافظی کنند. 

فلورنتینو پرز در مراسم خداحافظی گفت: "دوستان عزیز، امروز روز پر احساسی برای همه ماست. روز بسیار خاصی است. امروز در رئال مادرید می‌خواهیم به کاپیتان خود که به یک بازیکن تک باشگاهی و اسطوره رئال مادرید تبدیل شد، ادای احترام بکنیم. او پرافتخارترین بازیکن در تاریخ رئال مادرید است. مارسلو عزیز، تو توانستی به تمامی آرزوهای بچگی‌ات برسی. تو یک فرد خارجی هستی که توانستی به رکورد بیشترین بازی در تاریخ این باشگاه برسی و تمامی جام‌ها را فتح کنی. تو ارزش‌های رئال مادرید را منتقل کردی و به این کار ادامه خواهی داد. فقط افراد خاص و برترین‌ها می‌توانند به پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید تبدیل شوند. تو همیشه یک نمونه بسیار عالی برای کسانی که عاشق ورزش هستند خواهی بود. من شانس به اشتراک گذاشتن خاطرات زیادی را در مادرید با تو داشتم و مطمئنم به یکی از بهترین نماینده‌های رئال مادرید تبدیل خواهی شد. این جا همیشه خانه تو خواهد ماند."

4416