خرید جدید رئال مادرید کار بارسلونا را برای خرید بازیکن مد نظرش سخت کرد

خرید جدید رئال مادرید کار بارسلونا را برای خرید بازیکن مد نظرش سخت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - اورلین شوامنی، هافبک فرانسوی به تازگی از موناکو به رئال مادرید پیوسته است و دومین خرید این پنجره نقل و انتقالاتی رئال مادرید را پس از آنتونیو رودیگر رقم زده است.

به گزارش فوتبالی، اما این خرید رئال مادرید، بر روی بارسلونا هم تاثیر گذاشته است چرا که آبی و اناری ها به دنبال جذب دنیلو، هافبک برزیلی پالمیراس هستند. این هافبک برزیلی که 21 سال دارد، یکی از هافبک های آینده دار دنیای فوتبال به حساب می آید و بدین ترتیب آبی و اناری می خواهند با جذب او، حال و آینده‌ی خط هافبک خود را تقویت کنند.

به گفته روزنامه اسپورت، با توجه به اینکه رئال مادرید شوامنی را از موناکو در اختیار گرفته است، اکنون باشگاه موناکو به دنبال این است که یک جایگزین برای شوامنی بخرد. آن ها می خواهند یک هافبک جوان را به جای شوامنی به خدمت بگیرند و یکی از اصلی ترین گزینه های آن ها، دنیلو است. در واقع اکنون موناکو هم رقیب بارسلونا برای جذب این هافبک جوان برزیلی شده است و باید دید که در نهایت چه اتفاقی در این باره رخ خواهد داد.

البته بارسلونا اوضاع مالی مناسبی ندارد و موناکو در حال حاضر با فروش شوامنی از لحاظ مالی اوضاع بهتری برای خرید بازیکن جدید دارد.

1470